n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פעוטה בת חודשיים ננעלה ברכב בראשון לציון

פעוטה בת חודשיים ננעלה ברכב בראשון לציון

תינוקת ננעלה ברכב בשגגה בשכונת כצנלסון וחולצה בשלום ע"י מתנדב ידידים

צילום ידידים סיוע בדרכים
צילום: ידידים, סיוע בדרכים

דרמה אתמול (רביעי) בשכונת כצנלסון בראשון לציון כאשר התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת חודשיים שננעלה ברכב בשגגה לעיני אמה, ברחוב דבורה בארון בראשון לציון.

אברהם ארנון, מתנדב הסניף המקומי, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ אברהם את התינוקת בשלום ובזריזות, מבלי לגרום נזק לרכב.

אברהם מספר: "כחלק מעבודתי בתור נהג אמבולנס, הורדתי מטופלת בבית אבות, בדיוק בשעה שהתקבלה הקריאה בקרבת מקום. יצאתי בזריזות והגעתי תוך זמן קצר. כשהגעתי נתקלתי בהמולה רבה שהקשתה על פעולות החילוץ. הרחקתי את הנוכחים והוצאתי את ערכת הפתיחה.

תוך מספר שניות פתחתי את הרכב וחילצתי את התינוקת בשלום, היישר לידי אימה הנרגשת. לאחר החילוץ בדקתי את התינוקת ווידאתי את שלומה הטוב. משיחה עם האם עלה שהיא הניחה את מפתחות הרכב על מושב הנהג וכשסגרה את הדלתות, הופעלה נעילה אוטומטית. האם התרגשה ממהירות החילוץ של ביתה התינוקת ושיבחה את הארגון. תחושת סיפוק מדהימה כל פעם מחדש."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות