n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פיצוי ענק לאישה שנפלה בחדר מדרגות בראשון לציון

פיצוי ענק לאישה שנפלה בחדר מדרגות בראשון לציון

אישה כבת 68, עלתה במדרגות בבנין בראשון לציון, האור כבה והיא מעדה ונפלה. היא תקבל מחברת הביטוח קרוב ל-200 אלף שקלים וקצבה חודשים של כ-5000 שקלים

מדרגות צילום PIXABAY
צילום PIXABAY

המקרה הכואב קרה בערב ראש השנה לפני כ-10 שנים. האישה, היום בת 68, הגיעה אל ראשון לציון לבני משפחה והחלה לטפס במדרגות הבניין בו הם גרים. במהלך העלייה אל הדירה, כבה האור בחדר המדרגות וכשניסתה להמשיך לעלות בחשכה, מעדה ונחבלה בכל חלקי גופה.

בני משפחתה של האישה, מצאו אותה שוכבת כאובה בחדר המדרגות רק כחצי שעה לאחר הנפילה והבהילו אותה אל בית החולים שם התברר כי היא סובלת בין היתר משבר בחוליה בעמוד השדרה, שברים בשתי הידיים ובארובת העין.

אחרי שהייתה מאושפזת שבוע בבית החולים, השתחררה על כיסא גלגלים והחלה שיקום של למעלה מחודש. בנוסף, אובחנה גם כסובלת מחרדות ואף מפחד מירידה במדרגות. הומלץ לה על טיפולים פסיכולוגיים ופסכיאטריים.

לדברי עורך דינה יונתן שוב, המתלוננת המשיכה לסבול מכאבים במהלך השנים, לא הצליחה לחזור לעבודה ומתקשה בפעולות יום יומיות. רופא מומחה צירף חוות דעת בה העריך את נכותה בשיעור של 47% לצמיתות. בנוסף צורפה חוות דעת פסיכיאטרית בה ניתנה הערכה של כ-15% נכות נפשית לצמיתות.

במסגרת הפשרה שהושגה עם חברת הביטוח "כלל", נקבע כי היא תשלם למתלוננת כ-180 אלף שקלים, זאת בנוסף לקצבה החודשית שהיא כבר מקבלת מהביטוח הלאומי בסך 5000 שקלים אותה תמשיך לקבל כל חייה. בית משפט השלום בירושלים, אישר את ההסכם ונתן לו תוקף של פסק דין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. האם חברת הבטוח היא של הבניין בו נפלה או שלה פרטי

    ?

  2. תודה על המידע
    מקרה מצער
    לטעמי חסר הנתון הכי חשוב,מה היתה האשמה לכאורה של ועד הבית או חברת הביטוח

  3. מי שילם לחברת כלל על תאונות אישיות?
    [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות