n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: 10 חודשי מאסר לתוקף נהג אוטובוס

בת ים: 10 חודשי מאסר לתוקף נהג אוטובוס

חמש וחצי שנים לאחר שתקף פעמיים בשני אירועים שונים את אותו נהג האוטובוס, נגזר על תושב העיר לשעבר מאסר בפועל ופיצוי כספי לנהג שהותקף

בית משפט
צילום: FREEPIK

תחילתו של האירוע בחודש יולי שנת 2016 כשהנאשם, אז בן 20, נסע באוטובוס ברחוב בלפור ודרש מהנהג לפתוח לו את הדלת כשהאוטובוס עמד ברמזור. הנהג סירב לעבור על החוק ובתגובה חבט הנאשם בנהג וגרם לו לחבלות בפניו.

הנהג עצר את האוטובוס והזמין משטרה כשהוא לא מאפשר לנאשם לרדת. הנאשם המשיך לגדף את הנהג במילים קשות ואיים עליו כי ייפגע בו אם לא יפתח את הדלתות. בסופו של דבר לא הוגש כתב אישום והנאשם שוחרר.

ארבעה חודשים לאחר מכן, שוב נפגשו הנאשם ואותו נהג אוטובוס בנסיעה בבת ים, הפעם ברחוב רזיאל. הנאשם נעמד צמוד לנהג וכשזה ביקש ממנו לשבת, אמר לו הנאשם: "אתה רוצה עוד פעם בוקס, כמו שנתתי לך? כמה זמן צריך לחכות, לא מספיק בוקס אחד?"

בגזר הדין השופט רועי פרי, הביע תרעומת על כך שהנאשם לא למד את הלקח וחזר לתקוף את הנהג פעם שנייה. בין היתר אמר: "תוך סיכון הנוסעים, האוטובוס ומשתמשי הדרך האחרים ללא כל קנטור מצד המתלונן, תקף הנאשם את המתלונן באמצעות מכת אגרוף בשפתיו וגרם לו לחבלה של ממש בשפה.

הנאשם הגדיל לעשות עת איים על המתלונן, בפני נוסעי האוטובוס, במטרה להפחידו ולהקניטו – איומים קשים מאוד, איום ברצח, דקירות ומכות.

הזעקת המשטרה למקום לא הרתיעה את הנאשם מלאיים באיומים קשים כלפי המתלונן. הנאשם לא למד את לקחו, ושב על מעשיו, כעבור 4 חודשים, ושוב כנוסע באוטובוס בו נהג המתלונן איים עליו בפגיעה שלא כדין בגופו."

השופט החליט להפעיל את עונשי התנאי הקודמים וגזר על נאשם 10 חודשי מאסר בפועל ובנוסף גם פיצוי כספי של 1500 ש"ח לנהג המותקף. 

אם לא יוגש ערעור, הנאשם יתחיל את ריצוי עונשו בכלא ניצן ברמלה, בתחילת חודש אפריל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות