n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עצרת הזדהות עם משפחות החטופים בראשון לציון

עצרת הזדהות עם משפחות החטופים בראשון לציון

עיריית ראשון לציון קיימה עצרת הזדהות ותמיכה במשפחות החטופים והנעדרים

עצרת משפחות החטופים צילום דוברות ראשון לציון (3)

עיריית ראשון לציון קיימה הבוקר (רביעי, 22.11.23) עצרת הזדהות ותמיכה עם משפחות החטופים והנעדרים. העצרת התקיימה ברחבת בניין העירייה, ליד מיצג עמודי התקווה שאותו הקימה העירייה, ובה השתתפו ראש העירייה – רז קינסטליך, חברות וחברי מועצת העיר, משפחות החטופים והנעדרים ועובדות ועובדי העירייה.

במקום התקיים מיצג של להקת המחול העירונית "עלמא" שיזמה ריקוד מיוחד המדמה תפילה להשבת החטופים והנעדרים ומופע קצר של האומן אליעד נחום.

עצרת משפחות החטופים צילום דוברות ראשון לציון (4)

בנוסף דיברו בעצרת גם משפחותיהם של החטופים, ביניהם עובדת עיריית ראשון לציון, אורין זך-גנץ – אמה של עדן זכריה שנחטפה מהמסיבה ברעים; אסתר יהלי, אמו של אוהד יהלומי וסבתו של איתן בן ה-12 – שניהם נחטפו מקיבוץ ניר עוז; דני אלגרט, שאחיו יצחק אלגרט בן ה־68 נחטף גם הוא מניר עוז; וענבל צח, ששלושה מבני משפחתה נרצחו בשבת הנוראית על ידי מחבלי חמאס, ושבעה נוספים, בהם שלושה ילדים, נחטפו מקיבוץ בארי.

עצרת משפחות החטופים צילום דוברות ראשון לציון (6)

ראש העירייה, רז קינסטליך: "כבר 47 ימים שחלק מהלב שלנו נמצא אי שם ברצועת עזה, יחד עם 236 החטופים והנעדרים – 27 מתוכם, הם בנות ובני העיר ראשון לציון או שמשפחותיהם מתגוררות בעיר. באופן מקרי, על אף שהעצרת נקבעה כבר לפני כשבועיים, היא התקיימה היום לצד הפרסומים על עסקת החטופים המסתמנת, שמצד אחד ממלאת את כולנו בתקווה ומצד שני בדאגה לכל אלו שלא יחזרו בינתיים.

עצרת משפחות החטופים רז קינסטליך צילום דוברות ראשון לציון (1)

"אין יום שעובר שלכל אחד מאיתנו לא עובר בראש: הם רעבים?", "הם בריאים?", "מה חסר להם?"; ובלילה, כשאנחנו הולכים לוודא שהילדים שלנו ישנים ומכוסים, עולה מיד השאלה "האם יש להם שמיכה להתכסות בה?" – והלב נקרע.

עצרת משפחות החטופים צילום דוברות ראשון לציון (5)

״התרגשתי מאוד לשמוע את דבריהם של נציגי המשפחות, שכבר 47 ימים נעים בין תקווה לייאוש, ימים ולילות בהם הנפש לא נותנת מנוח. עיריית ראשון לציון מחויבת לעמוד לצד המשפחות – עד לניצחון, עד שכל החטופים והנעדרים יהיו פה איתנו!".

עצרת משפחות החטופים צילום דוברות ראשון לציון (2)

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות