n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עיריית ראשון לציון יוצאת במיזם חדש בעיר: מקרר חברתי שנועד לסייע בביטחון תזונתי לתושבים שזקוקים לכך

עיריית ראשון לציון יוצאת במיזם חדש בעיר: מקרר חברתי שנועד לסייע בביטחון תזונתי לתושבים שזקוקים לכך

המקרר, פרי שיתוף פעולה של האגף לפיתוח שירותים חברתיים במינהל לשילוב חברתי, מיזם "זה בידיים שלנו" ועמותת "מכוונים מעלה", ימוקם בשכונת רמב"ם. תושבות ותושבים יוכלו לתרום מוצרי מזון בסיסיים, ומי שזקוק לכך יוכל לקחת את המזון ללא כל עלות.

צילום דוברות ראשון לציון

עיריית ראשון לציון יוצאת במיזם חדש בעיר – מקרר חברתי שנועד לסייע בביטחון תזונתי לתושבי העיר הזקוקים לכך. הפרויקט הוא פרי שיתוף פעולה של האגף לפיתוח שירותים חברתיים במינהל לשילוב חברתי, מיזם "זה בידיים שלנו" ועמותת "מכוונים מעלה" שתרמה את המקרר.

המקרר יוצב בשכונת רמב"ם, ברחוב חלוצי יסוד המעלה 8 ויאפשר לתושבות ולתושבים המעוניינים בכך לתרום מזון לטובת מי שידו אינה משגת. איך הפרויקט יעבוד? המקרר יאפשר לתושבים לתרום מוצרי מזון בסיסיים טריים באריזתם המקורית, ומי שזקוק לכך יוכל לקחת את המזון ללא כל עלות.

המקרר צילום דוברות ראשון לציון

ראש העירייה, רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון לא משאירה אף אחד מאחור – במיוחד בתקופה כזאת שבה יוקר המחיה מזנק ומכביד על מאות אלפי משפחות. תושבות ותושבי ראשון לציון ידועים בסולידריות החברתית שלהם ובכך שהם מתגייסים לכל מטרה חשובה, ואני קורא להם להתגייס גם כעת ולתרום למטרה החשובה הזאת. אני גאה בכל שותפות כזאת שאנו יוצרים בין המגזר העסקי, העמותות, העסקים והמתנדבים שיוצרים חיבור מגוון שעונה על צורך אמיתי. מדובר בסנונית ראשונה בעיר שממנה נוכל ללמוד ולהפעיל מקררים נוספים בשכונות נוספות לפי הצורך".

סגן ומ"מ ראש העירייה, מחזיק תיק המינהל לשילוב חברתי – מוטי עג'מי: "אנחנו בימים מורכבים כלכלית. לצערי, מי שחי בעוני מתקשה בימים אלו לשרוד ואני יודע שיש הרבה תושבים שזקוקים לעזרה ראשונה – וזה מטרתו של המקרר. העובדים והעובדות הסוציאליות במינהל לשילוב חברתי מסייעים גם בביטחון תזונתי, אך מענה זה מאפשר לתת מענה מהיר למי שחי בחוסר ביטחון תזונתי".

הפעיל החברתי רועי כהן מארגון "זה בידיים שלנו" סיפר כי הוא מתרגש לצאת לדרך ויעסוק לילות כימים על מנת לוודא שהמקרר תמיד יישאר מלא. "אנו קוראים לתושבי העיר שרוצים לתרום ולדאוג לכך שאף אחד לא נשאר מאחור להגיע לרחוב חלוצי יסוד המעלה 8 ולמלא את המקרר באהבה".

רז קינסטליך צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

4 תגובות

  1. ומי ימנע מהגלותיים שאוהבים לחיות על חשבון הזולת הקבצניים המלאי כסף שמסתירים במחילות מיסתור
    והגזלנים שלא ינקו את המקרר

  2. נהדר יוזמה מבורכת יישר כוח .

  3. כמה שטויות…1. שכונת רמב"ם בין השכונות העשירות בראשון באמת רק שם תמצאו אנשים מעוטי יכולת רעבים.
    2. מעוטי יכולת מתביישים ודווקא אלו שיש בידם לא יתביישו ויפתחו את המקרר לקחת
    רעיון פחות חברותי

  4. המקרר רעיון בארצינו בראשון לציון נפלא! כבר שמעתי על זה מהעיר סיאטל ונהדר שזה פה !!!! בהצלחה ענקית!! צרכים לעשות פרסומת ענקית על זה שכל תושב ידע ! ולפתוח בעוד מקומות!!!! תודה רבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות