n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עובדי קבלן של עיריית ראשון לציון ביצעו וונדליזים

עובדי קבלן של עיריית ראשון לציון ביצעו וונדליזים

עובדי קבלן המועסקים ע"י מחלקת שפע בעירייה ביצעו וונדליזים בשבירת עינית של שער חשמלי בשני בניינים. העירייה: "עיריית ראשון לציון לא תסבול כל סוג של אלימות ו-ונדליזם מכלל עובדיה ומעובדי קבלן."

ונדליזם צילום פרטי
צילום: באדיבות וועד הבניין

ארוע וונדליזים בשכונת פרס נובל בראשון לציון.

אתמול (רביעי) נצפו במצלמות אחד הבניינים בשכונה, עובדי קבלן המועסקים במחלקת שפע של עיריית ראשון לציון כשהם מוציאים פחי אשפה בשעה שבע וחצי בבוקר, לאחר מכן ביצעו השחטה בשער החשמלי של הבניין שברחוב מעגל השלום 9 ו-11.

תושב המתגורר באחד הבניינים סיפר ל"גל גפן ראשון לציון" כי הדבר גורם לפחד בקרב התושבים "לא הבנו למה השער מקולקל" מספר התושב, עד שפתחנו את המצלמות וראינו את ההשחתה, העינית של השער נהרסה לגמרי, גם בבניין שלנו וגם בבניין הסמוך, בנוסף רואים בסרטון כיצד עובדי הקבלן זורקים מזוודה בברוטליות שכל זממם לבצע וונדליזים".

התושב הביע חשש נוסף, היום זה שער חשמלי שהורסים, מחר בבוקר יכולים לשלוף סכין על ילד, זה פחד נוראי לא רק עניין של כסף בתיקון השער, החופש הגדול הגיע וזה גורם לחשש בכל הבניינים, אנו מבקשים לדעת מי העובדים ומה השמות שלהם. בנוסף השכנים סיפרו כי ראו את אותם העובדים מסתכלים בתוך כלי רכב החונים, אנו מבקשים הסבר מהעירייה והרחקה של עובדים אלה."

מעיריית ראשון לציון נמסר:עיריית ראשון לציון לא תסבול כל סוג של אלימות ו-ונדליזם מכלל עובדיה ומעובדי קבלן. במקרה המדובר הובהר לקבלן כי במידה ואכן יוכח שנגרם נזק, הוא יישא באחריות המלאה לשלם אותו והוא יחוייב להחליף את העובדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות