n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / סיים כיו"ר וועד הורים וקיבל פניות להצטרף לרשימה בבחירות למועצה

סיים כיו"ר וועד הורים וקיבל פניות להצטרף לרשימה בבחירות למועצה

רוני עקירב יו"ר ועד ההורים היוצא מסכם תקופה ומספר על הפניות שקיבל בהצטרפות לרשימה למועצת העיר בבחירות הקרובות

רוני עקירב
רוני עקירב

בחודש שעבר סיים יו"ר ועד ההורים העירוני רוני עקירב  21 שנות חברות בועדי ההורים בעיר.

הוא התחיל כטוראי פשוט חבר ועד בגן הילדים של ביתו הבכורה, ועם השנים התקדם , בסולם הדרגות  עד שבשנת 2018 הגיעה לדרגת רב אלוף  של ההורים בראשון לציון-יו"ר הנהגת הורים עירונית.

עקירב דמות מוכרת בעיר בשל היותו יו"ר ועד ההורים שעזר לאלפי ילדים ובני נוער בעיר חגג בשבוע שעבר יחד עם חבריו את פרישתו, ל"גל גפן ראשון לציון" הוא מספר על החוויה שהתחילה מאב שהגיע לאספת הורים בגן וגילה כי הוא אב יחיד בין עשרות אמהות ועל הסיפוק שבעשייה למשך השנים.

 

"אני זוכר את האספת ההורים הראשונה בגן כאילו זה היה אתמול" מספר עקירב "הגננת מדברת ומדברת ובסוף הגיע שלב בחירת ועד הורים והיא היתה צריכה  שלושה מתנדבים, שתי אמהות התנדבו ואז הגננת אמרה " עכשיו אני צריכה גם גבר לוועד "   מייד ניסיתי להתחבא מאחורי הגב של אחת  האמהות אבל זה לא ממש עזר לי , היא סימנה אותי בעיניה החדות ואמרה  "איזה יופי הנה יש לנו מתנדב "  במילים אחרות נידבה אותי ואי אפשר להגיד לא לגננת.

לאחר מכן הבנתי שלאו דווקא עקרון השוויון עמד לעיניה , היא פשוט חיפשה פועל  "סבל "  שיעזור לה להעביר דברים כבדים בתוך הגן" הוא מספר בחיוך.

מכאן הדרך לוועדי ההורים של שאר בנותיו בגן ובבית הספר כבר היתה סלולה , המורות והגננות הכירו את עקירב והוא  ישר נכנס לרשימת הוועד הכיתתי. וזה היה השלב שכבר היה מכור לתפקיד .

"קשה לסכם כל כך הרבה שנים בוועדים ביחוד בתקופת 4 השנים האחרונות כשהייתי יושב ראש

כל כך הרבה הורים בעיר התקשרו אלי וביקשו את עזרתי , וכאשר אכן הצלחתי לעזור הייתי מאושר כמו אחד שזכה בלוטו. אך היו גם מקרים שלא הצלחתי לעזור למרות שניסיתי בכל כוחי ואז הייתי מאד מצוברח ובהרגשה לא טובה. ביחוד כשהיו מקרים שהתקשרו אלי הורים עם בעיות מאד קשות.

WhatsApp Image 2022-12-07 at 20.32.15
חוגגים לעקירב את סיום תפקידו. צילום: רוני עקירב

ספר על סיטואציות שונות: 

אמהות שבכו לי בטלפון  כל אחת עם הבעיה האישית שלה על הילד, בקשות מעבר למוסד אחר שנתקלו בסירוב מצד הגורמים המוסמכים, בעיות אלימות של ילדים, חרמות למיניהם ועימותים עם אנשי החינוך שבהם ניסיתי לפשר ולגשר.

"בתקופת כהונתי פרצה מגפת הקורונה אשר בגללה נדחו וזזו הצידה הרבה דברים והמטרה היחידה שעמדה בעיני היתה לדאוג שילדי העיר יצליחו בכל זאת ללמוד תוך כדי שמירה על בריאותם.

אני מודה לכל חברי בועדי ההורים בעיר , ליושבי ראש בכל בתי הספר בעיר שאותם הנהגתי , שיחד איתם צלחנו את המשבר וכעת מסתכלים קדימה  ומאחל המון צלחה למחליפי בתפקיד מר צפריר בלזברג שבטוחני שימשיך להוביל ולהנהיג את ועד ההורים העירוני.

שואלים אותי כל הזמן  מה תעשה עכשיו ? אכן שאלה טובה  הרי  מי שמכיר אותי יודע  שחוץ מלהמשיך את עבודתי הרגילה כרואה חשבון אני חייב גם פעילות ציבורית  כמו אויר לנשימה .

אז התשובה היא שאמשיך להתנדב ולעזור בכל דרך שאוכל לציבור. לאחרונה פנו אלי מספר גורמים שביקשו ממני להצטרף אליהם בבחירות הקרובות למועצה, טרם שקלתי אם אני מעוניין לעזור בהתנדבות מאחורי הקלעים או לרוץ למועצה.

בשבוע שעבר חגג רוני עקירב בבר "בראל"  את סיום תפקידו יחד עם יו"ר הוועד הנבחר צפריר בלזברג וחבריהם, בינהם אבי צרף, אוהד אוזן, מיקי אלון, כולם יוצאי יו"ר וועד ההורים ועוד חברים מהברנז'ה של וועדי ההורים.

יו"ר הוועד הנכנס צפריר בלזברג בירך את עקירב ואמר שימשת שנים רבות כיו"ר ההנהגה העירונית, כגזבר, כחבר
הנהגה, וכיו"ר מוסדי -התנדבותך והשקעתך רבת השנים ראויה להערכת כולנו – תודה לך על שנים רבות של נתינה לנו ההורים ולקהילה כולה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זה מה שהולך להיות בערב יום העצמאות בראשון לציון

תפריט נגישות