n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / "לא תהיה תמותה של אלפי אנשים, אבל תהיה דרמה גדולה מבחינה כלכלית"

"לא תהיה תמותה של אלפי אנשים, אבל תהיה דרמה גדולה מבחינה כלכלית"

כשהמומחים הרפואיים עומדים חסרי אונים וללא תשובות מול נגיף הקורונה, ואנו נכנסים לתקופת של אי וודאות כלכלית וחברתית, פנינו אל "הנביאים" המודרניים לבדוק אולי להם יש תשובות

הורוסקופ
צילום: Pixabay

יעקב (יקי) כהן מתקשר מאור יהודה חוזה שממה אפוקליפטית, האסטרולוג גיא מטרסו מקרית אונו מצהיר שיימצא חיסון בחורף הקרוב ואילו הקוראת בקלפים אורלי פאר- וגנר מכריזה ש"הווירוס מכניס את האנושות לתודעה חדשה".

למתקשר ע"פ סודות הקבלה היהודית יעקב (יקי) כהן לקח 21 שנים של הכנה כדי להבין שהוא צריך להמשיך את שושלת המתקשרים שהוא נולד לתוכה, "אני דור רביעי למתקשרים יהודים שהכינו אותי להיות ממשיך דרכם" הוא מספר לי כשאנו נפגשים 'במרכז חכמת הלב' שהקים באור יהודה שם הוא מלמד ומפתח את שיטת אנב"ר (אימון נפשי בגישה רוחנית), "אני מחבר את שורשי הסודות ביהדות כפי שנכתבו בספרי הזוהר והיצירה ואותם אני מחבר להתפחות רוחנית". ההתמחות של כהן היא 'בתיקון הנשמה' אך מאז פרוץ המגפה הוא נאלץ לטפל ביותר וביותר אנשים שעומדים בפני קריסה כלכלית. לפני הקורונה פנו אליי בעיקר סביב אותם נושאים עיקריים שמעסיקים את כולנו: זוגיות, בריאות ויעוד בעבודה. בשבועות האחרונים הפניות הם בנושאי כלכלה נטו. אנשים שואלים אותי 'אחזור מחל"ת? תהיה לי עבודה או שאגיע לפת לחם? חלק שואלים לגבי גורל ההורים המבוגרים שלהם ויש גם כאלו שרוצים לדעת האם ילדיהם יחזרו לשנת הלימודים".

לפני כמה שבועות חלם כהן חלום שנצרב בזיכרונו. כהן מסביר כי יש חלומות שיש להם תפקיד נבואי. כמו אותו חלום שהוא חלם במהלך מערכות הבחירות האחרונות, "חזיתי את מה שהולך לקרות בבחירות. באותו חלום הזהירו אותי שאם המנהיגים שלנו לא יתאחדו יהיה סכנה של אובדן בנפש. לפני שהוא מספר לי על החלום הוא מביע הסתייגות, "אני נזהר מנבואות זעם" הוא מרצין לפתע, "אך יש לי גם מחויבות כמתקשר להזהיר את העם".

בחלומו האפוקליפטי שנראה בגוונים של אפור רואה כהן רחובות שלמים נטושים ובצידי הדרך רכבים נטושים וגם הבתים עצמם עומדים שוממים וריקים מאדם. בהמשך החלום שמקבל לפתע צבעים הוא רואה לפתע דמות אדם כחוש שניגש אל פח אשפה ואוכל מתוכו "ואז החלום מתרחב ואני רואה עוד ועוד פחים ואנשים שמחפשים מזון". להבנתו של כהן יש רק דרך אחת לפרש את החלום, "זוהי נבואה עתידית שמזהירה אותנו שאם לא נתעורר מהר ונתחיל לעשות עבודה פנימית ודרכה לעבודה כללית של 'ואהבת לרעך כמוך' אני עלולים להגיע למצב הזה".

לתפיסתו של כהן "הקורונה היא הדרך של הבורא לדבר אלינו".

מה הכוונה?

"אין תחום שהקורונה לא פוגעת בו ואנו עדים לכך בחצי השנה האחרונה אז זהו למעשה אות עבורנו משמיים". גם כהן כמו הנביאים בימי קדם מתריע בעם לתקן את דרכיו, "אנו צריכים לחזור אל השורש של לאהוב כל אחד מישראל. אנו רואים שהנגיף פוגע בחרדים כמו בחילונים, במפורסמים וגם באנשים אנונימיים. הקורנה פוגעת בכל אחד במקום שכואב לו: אם זה בכלכלה, בריחוק או בבריאות לא עלינו". גם הסגר והבידוד הם מבחינתו קריאת השכמה לעשיית תשובה "הסגר כופה עלינו לחזור למשפחה, לראות את השכנים והבידוד כמו בחסידות מורה לנו להתבונן פנימה".

 

יעקב יקי כהן במרכז הרוחני באור יהודה (2)
יעקב יקי כהן
צילום: איתן אלחדז ברק

 

 

"שנת 2020 לא מפסיקה להפתיע"

גם האסטרולוג גיא מטרסו (48) תושב קריית אונו  חולם חלומות מפחידים בימים האחרונים. האסטרולוג הוותיק שהחל להתעניין בתחום כבר בנערותו מספר "שהחיים לימדי אותי שהחלומות שלי לא באים אלי  סתם. הם מזהירים אותי". בפוסט מעורר אימה שפרסם זה לא מכבר בעמוד הפייסבוק שלו הוא כותב "אני מודאג מההתרחשויות בשמיים, מהליקויים ומהכוכבים שבנסיגה. מרס אל המלחמה מסיים את המסע הדו שנתי שלו וחוזר לטלה. מיקומו בטלה יחזק את הטלאים אבל ברמה הכללית והמדינית מרס מסמל את האויבים שלנו, הם מרימים ראש והם בשיא הכוח לפעול נגדנו. מרס בנסיגה מחודש ספטמבר עד נובמבר וכשהוא נסוג זה לא פיקניק". לסיום הוא כותב "שנת 2020 לא מפסיקה להפתיע ונראה שמעכשיו כל אחד צריך להיות אחראי לעצמו, נגמרו הטובות מהמדינה הנשרים כבר חגים מעל…" בשיחה עמו הוא מנסה להרגיע, "אני חושב שנעבור את הגל השני בצורה טובה. לא תהיה תמותה של אלפי אנשים. אבל כן תהיה פה דרמה גדולה מבחינה כלכלית או יציבות הממשלה. אבל אני מאמין שהכל קורה לטובה. זה בא כדי לשנות את יוקר המחייה". מטרסו מספר על כוכב וונוס שמשוייך למדינת ישראל, "הוא לא נמצא במצב יציב. המדינה לא מתפקדת כמו שצריך. אני מאמין שבחודש נובמבר נתחיל לראות את האור בקצה המנהרה".  לגבי יולי- אוגוסט הוא אומר כי "תהיה עלייה בהדבקה אבל לא תהיה פה איטליה". את המגפה לשיטתו התחיל כוכב פלוטו, "היה ליקוי חמה ב 26 לדצמבר 2019. זה היה ליקוי דרמתי, משהו שקורה אחת ל- 30 שנה. לאחר מכן בשבוע השני של ינואר הייתה צמידות בין שבתאי לפלוטו, כוכבים שידועים כמזיקים ועכשיו זה קורה שוב וזה יקרה עוד פעם בנובמבר. אם יימצא עד אז חיסון אנחנו נהיה בשליטה. אבל בכל מקרה בינואר אנחנו נכנסים לתקופה חדשה כי אז יופיטר נכנס למזל חדש. בחורף הזה כבר יהיה חיסון משולב: קורונה – שפעת". מטרסו חושב שהתקופה הזאת היא הזדמנות עבור האנשים לשנות קריירה ו'לחשב מסלול מחדש'.

כשאני שואל אותו מה הולך להיות עם המדינה, הוא פותח 'מפת שאלה' ומשיב "אנשים לא במצב טוב. במיוחד משפחות עם ילדים. הממשלה תלך לעימות מול העם. אנשים ייצאו לרחובות. אנשים במצוקה אמיתית אבל בסופו של דבר הממשלה תעזור, לא תהיה לה ברירה".

 

גיא מטרסו
גיאר מטרסו
צילום: איתן אלחדז ברק

 

 השנה שבה יתרחש שינוי אבולוציוני

בשעת צהרים אני מגיע לביתה של משפחת פאר- וגנר שמתגוררת בבניין רב קומות סמוך לקניון קריית אונו. אורלי (48) אם המשפחה שמגדלת ארבעה בנות מקבלת אותי בניחוח קטורת, קול פיכפוך המים מהמזרקה במרפסת נשמע בחלל הבית, ועל השולחן בסלון מוצבות אבני קריסטל ומחצבים בצבעים שונים, "הבית שלי מסודר לפי תורת הפנג שוואי" מסבירה וגנר. בגיל 25 היא החלה ללמוד קריאה בקלפים, "כשנפרדתי מהחבר שלי בגיל 13" היא נזכרת, "אמרתי לאמא שלי 'קחי אותי לקוראת בקפה'". כיום לאחר מסע ארוך שעשתה שכלל פרידה משני בעלים ונישואין מחדש לפני שמונה שנים, היא הספיקה ללמוד כירולוגיה- קריאה בכף היד, רפואה סינית, וריפוי באמצעות צמחי מרפא סיניים. נוסף לזאת היא מתקשרת ועורכת סדנאות בנושא 'זוגיות נשמתית' ובשנה האחרונה אף החלה להוביל מסעות רוחניים להר שאסטה- הר מקודש לתרבות הילידית בארה"ב, "מגיל 4 כשהייתי הולכת לישון הייתי שומעת דיבורים לידי ותמיד ידעתי שאני מחוברת לממדים שהם לאו דווקא ארציים. תחילה פחדתי מזה והייתי מתפללת לאלוהים שירחיק ואתם ממני ויחזיר ואתם כשאהיה מוכנה. עד גיל 22 לא סיפרתי זאת לאף אחד כי חששתי שיאשפזו אותי, כשסיפרתי זאת לחברה היא שלחה אותי למתקשרת שמיד שפגשה אותי החלה לבכות. ככה התחלתי את הדרך שלי".

באמצע השיחה נכנס הבייתה בעלה אמיר שמאז הקורנה משלים הכנסה עם ביצוע משלוחים, "גם בעלי עוסק בתקשור ובעיקר בעיסוי רפואי".

לפני שנה קיבלה וגנר מסר מהשמיים שהשנה הזאת תהיה "שנת הכתר", "קורונה הרי זה כתר" היא מסבירה. אבל היא לא רוצה להשמיע  נבואות אימה, "ראשית כל צריך להירגע. השנה הזאת תיזכר כשנה שבה יתרחש שינוי באבולוציה של בני האדם וכדור הארץ. נכון שיש תחלואה ואנשים גם נפטרים אבל הוירוס בא לקחת את האנושות למצב של תודעה חדשה- תודעת על. זהו תהליך שהחל כבר בשנת 2012 אז היה יישור גלקטי קוסמי לפי לוח השנה של המאיה. האנושות הגיעה לשיא של צרכנות יתר ומעכשיו אנשים יחפשו את הערך של החיים במקום של הכסף.  בשבעה-שמונה חודשים הקרובים הכלכלה תרד, והממשלה תנסה להדק חגורה. הבידוד שנכפה על כולנו עוזר לנו להתמקד ביחסים בין אישיים, להשקיע בהתפתחות אישית. תודעת קורונה תעזור לנו לדעת עד כמה אנו חשובים האחד לשני. בסביבות פברואר אני רואה שהווירוס הולך להתמסמס ואני מאמינה שהולכת להיות מהפכה פוליטית בה אישה תעלה לשלטון. אנשים צריכים לשמור על עצמם בפני הווירוס אבל הוא לא כזה נוראי כמו שעושים ממנו. באמצעות הווירוס האנושות עוברת כיול מחדש".

 

אורלי פאר וגנר
אורלי פאר וגנר
צילום: איתן אלחדז ברק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות