n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מרגש: טל מראשון לציון הציעה נישואים, תחת אש!

מרגש: טל מראשון לציון הציעה נישואים, תחת אש!

הצעת נישואים תחת אש צילום עדי עמרם 1

סרן (במיל') טל דבורה לא תכננה לבלות את השבועות האחרונים בקציעות. כל מה שהיא רצתה זה להתחיל את שנת הלימודים האקדמאית, למצוא עבודה ולעבור לגור עם חבר שלה, סהר.

מתקפת הטרור המחרידה של החמאס קטעה את התוכניות, וטל וסהר, קצינים במילואים, גויסו שניהם בצו 8. "מרגע שהגענו לפה המלחמה עשתה את שלה, והתחלנו לדבר על זה שנתארס אחרי שהמלחמה תיגמר. אבל אני הרגשתי שאין סיבה לחכות. לי זה לא משנה אם זה יקרה עכשיו או בעוד כמה חודשים – אני בטוחה בבחירה שלי ויודעת שזה זה".

היא בת 25 מראשון לציון, ועומדת להתחיל את שנה ג' בתוכנית להנדסת תעשייה ומערכות מידע בפקולטה להנדסה באוניברסיטת בר-אילן. את סהר כהן (27), סטודנט להנדסת חשמל מקרית ביאליק, פגשה בפקולטה. "הכרנו דרך חבר משותף שלומד איתי. סהר שאל אותו לגבי והוא עשה את החיבור. התחלנו לצאת לפני עשרה חודשים, בינואר 2023.

הדברים התגלגלו בטוב, היינו כל הזמן ביחד, סהר כמעט גר אצלי, עם המשפחה שלי, והתחלנו לדבר על מגורים משותפים. כשגויסנו, והבנתי שאני לא רוצה לחכות, העליתי את הרעיון פה, בגדוד שלי, וכשהמג"ד שלי שמע – הוא התחיל לרוץ על זה, והרים הפקה. סגר מקום בקיבוץ צאלים, הביא שטיח, ארגן תמונה ענקית שלנו, ושלטים שהבנות פה בחמ"ל הכינו. אפילו לזמר הוא דאג – יונתן קלימי, שהגיע לשיר לנו במיוחד. אותי הוא שלח לבאר שבע, לקנות טבעת בחנות תכשיטים שנפתחה במיוחד בשבילי, ואני דברתי עם המשפחות והחברים שהגיעו לצאלים".

וכל הזמן הזה סהר, שמשרת באחד מיישובי העוטף, לא ידע דבר. "דברנו עם המג"ד שלו, שהפנה אותנו לרס"פ, והם אמרו לו שהם שולחים אותו למשימה בצאלים. הוא הגיע לשם עם רכב צבאי, עם קסדה ואפוד והכל, וכשהוא נכנס ראה פתאום את כולנו, וקיבל מההורים שלו טבעת שהם קנו בשבילי. וכשאני הוצאתי את הטבעת שלי הוא אמר – לא, אני קודם, וכרגע ברך, וענדנו טבעות, וזה היה מאוד מאוד מרגש".

בינתיים, הוא חזר לגדוד שלו והיא לשלה. "אנחנו לא יודעים מתי ניפגש שוב", אומרת טל.

הצעת נישואים תחת אש צילום עדי עמרם 2

צילומים: עדי עמרם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות