n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מועמד אחד ביום. טל נאור מסיעת שס " אדאג לכלל האוכלוסיה"

מועמד אחד ביום. טל נאור מסיעת שס " אדאג לכלל האוכלוסיה"

"גל גפן" יציג מדי יום מועמד/ת לקראת הבחירות המקומיות. והפעם: יו"ר ש"ס בראשון לציון שהיה עד לא מזמן בתפקיד ראש מנהלת שירות לתושב ברמת אליהו, מסביר מה באמת זקוק הציבור וכיצד הוא מתכוון לעזור וליישם.

נבחרת שס
נבחרת סיעת שס בראשון לציון

שם המועמד: טל נאור
שם הסיעה: חזית דתית חברתית מאוחדת, שס עוצמה יהודית סרוגים
האות בקלפי: שס
מצב משפחתי : נשוי + 4
קדנציה מספר: 2 (התמנה לאחרונה במקום אריה כהן כחבר מועצה מטעם שס)

למה לבחור בנו?

עד לאחרונה כיהנתי בתפקיד ראש מינהלת שרות לתושב בשכונות רמת אליהו, נווה ים ונווה דקלים כך שאני מכיר היטב את הצרכים העולים מתוך השכונות ואת הנושאים הרבים הדרושים שינוי ושיפור מיידי כגון: נקיון, גינון וביטחון אישי
לתושבים במיוחד בעת הזו.

אני קרוב מאוד ליוצאי הקהילה האתיופית בעיר, שמח לקבל תמיכה רבה מהם וכמי שריכז את נושא הנוער בשכונת רמת אליהו במשך עשור היינו כמגדלור ללא מעט משפחות שרואות בנו דמות אח ואב עד היום.

תחום החינוך המיוחד קרוב מאד לליבי וכאב לשני ילדים על הרצף האוטיסטי אשים את כל הכוחות על מנת לשפר ולייעל את תחום הנ"ל בעיקר בנושא ההסעות, הפנאי והפער הרפואי במסגרות החינוך והמשלבים.

הציבור החרדי והדתי בעיר הם בשר מבשרנו ואני מתחייב לייצר שוויוניות בחלוקת התקציב בכל העיר וקהילות רבות שלא זכו למענה עד היום והם יהיו חלק בלתי נפרד מתקציב העירייה.

כמו כן תחום החינוך החרדי הבלתי פורמלי יעבור רפורמה מעמיקה ונייצר תוכנית שנתית רב גילאית עם רצף של עזרה בלימודים חוגים ופעילות פנאי הסעות ועוד…

אני אוביל את העשייה בשקיפות, חברות, מאור פנים והליכה בדרך מרנן ואני מבטיח להיות זמין ככל הניתן ולתת מענה לכל בעיה פרטית או כללית במסגרת הלשכה ואנשי המקצוע בתחומים שתחת אחריותי ובכלל.

גם שותפי לדרך אוהד אוזן, יו"ר סרוגים שכיהן בעבר כחבר מועצת העיר וגם כיו"ר הנהגת ההורים העירונית, יקח בע"ה תחת אחריותו את הנושאים הבאים:

• לשפר את איכות החינוך ובפרט מענה וחשיבה מחודשת
לנושא החינוך העל יסודי הדתי כולל פתרון לתיכון טכנולוגי וחיבור לרשת אמי"ת הידועה ביכולת שלה לתת מענים לרבדי האוכלוסיה הדתית המגוונת.
• לעודד זוגות צעירים דתיים להגיע לעיר
• לדאוג לפעילויות תרבות איכותיות, למסגרות העשרה אחר הצהריים לילדים ונוער
• לשפר את שירותי הדת כגון מקוואות וחיזוק בתי הכנסת
• חיזוק הקהילות והקשר הבין קהילתי
• קידום מגידי השיעורים הדתיים הלאומיים לצד העצמת מגידי השיעורים החרדיים
• חלוקת תקציבים רחבה, ראויה וצודקת
• ותיקי הציבור הדתי: נפעל לתקצב ולהקים מרכז קהילתי לפעילות תרבות וספורט בעל אופי ציוני דתי לוותיקי הציבור הדתי    הסרוג בראשון לציון. נתייעץ עם ציבור גיל הזהב הדתי לאומי לגבי צרכיהם במסגרת התקציבים השונים שיעמדו לרשותנו
• אני מבטיח להיות שותף מלא שלכם בחשיבה ביוזמה ובביצוע ובעיקר להפוך את ראשון לציון לעיר שכדאי לציבור הדתי והמסורתי לגור בה.

אנו מבקשים מכם, בשם גדולי ישראל בארץ ובעיר ראשון לציון – בע"ה הצביעו שס בפתק הלבן,
למען התורה למען הקהילה – למענכם!

טל נאור

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

4 תגובות

  1. אחד ויחיד אצלינו בשכונה

  2. עלה והצלח

  3. נבחרת צעירה, רעננה, כל הכבוד.תנו בראש

  4. אליס ויצחק בר דוד

    מי מש"ס בחולון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות