דף הבית / כללי / הו, ימים טובים

הו, ימים טובים

ניצחון חמישי ברציפות לגיא גודס, מאז חזר לאמן במכבי ראשון לציון. אחרי שהביסו את האלופה בדרך לשלב חצי גמר גביע המדינה, הגיע תורה של הפועל ירושלים להרגיש את נחת זרועה של מכבי ראשון לציון החדשה שמסתמנת נכון לתחילת שנת 2019, כאחת הקבוצות החזקות בליגת העל.

הפתיחה הייתה אדומה תרתי משמע. ירושלים עלתה ל- 7:2  מהיר וגיא גודס ביקש פסק זמן ראשון בשלב מוקדם של המשחק. הכתומים הבינו את ההוראות ובריצת 6:0, הפכו את התוצאה ועלו ליתרון ראשון. החלה נדנדה בין שתי הקבוצות שהסתיימה ביתרון ירושלמי 19:17 בסוף הרבע הראשון.

המשחק נשאר צמוד ושתי הקבוצות נכנסו לקצב משחק מהיר יותר כשאצל הכתומים היה זה דיימון סימפסון שבלט. אדם אריאל שלח את קטש לבקש פסק זמן אחרי שהעלה את היתרון של המקומיים לשש נקודות. ירושלים הצליחה שוב לאזן ולמחצית ירדו הקבוצות כשהן צמודות אך היתרון היה של הכתומים 42:41.

גם הרבע השלישי נשאר צמוד אך אחוזי הקליעה של שתי הקבוצות, ירדו בעיקר בגלל החטאות רבות מחוץ לקשת. אלכס המילטון היה המוציא לפועל העיקרי ברבע הזה ובסיומו ראשון לציון שמרה על יתרון קטן 61:59. סימפסון הספיק לקלוע את הראשון ברבע האחרון, אבל אז נתקעה הקבוצה ולא מצאה את הטבעת למשך חמש דקות. ירושלים לא הצליחה לנצל את ההזדמנות ולמרות שהפכה את התוצאה, המשחק נשאר צמוד.

דקות הסיום היו כולן של קמרון לונג שלקח את המשחק על הכתפיים שלו וכמעט לבד ביצע מהפך נוסף בשביל להחזיר את היתרון לכתומים. הוא חדר, קלע מרחוק וכשנותרה פחות מדקה לשחק גם חטף כדור חשוב ששלח את המילטון לקלוע אחת משתיים מהקו. לונג השלים עוד שתיים משלו גם כן מקו העונשין והעלה לארבע נקודות הפרש כשנותרו 25 שניות לשחק. ירושלים לא מצאה את הטבעת ואיגור קולשוב עם נקודה נוספת מהקו- חתם את תוצאת המשחק שהסתיים בעוד ניצחון גדול של ראשון לציון. קלעו: לונג 17, המילטון 16, קולשוב 9, אריאל, סימפסון וסטיבנס 8 כל אחד, טישמן 5, בלייזר 4, שגב 2.

המאמן המנצח אמר בסיום: "זה היה מבחן מבחינתנו, לא לבוא זחוחים אחרי הניצחונות הקודמים. בדקות הסיום עשינו את המהלכים הנכונים. שתי הקבוצות לא היטיבו לקלוע בלשון המעטה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לנוח על זרי הדפנה, כי היינו ממש למטה, ואנחנו רק מתחילים לטפס. יש לנו קבוצה בריאה, וכשזה קורה, אז גם המזל עובר לצד שלך. אלכס המילטון ודיימון סימפסון הם שתי החתמות מצוינות. עוד נראה הרבה מסימפסון. אנחנו בדרך הנכונה, וצריכים להישאר צנועים. קשה לי עם מקומות שיש בהם אנרגיות פחות טובות, וכאן אני מרגיש בנוח".

במחצית המשחק, התקיימה הגרלת חצי גמר גביע המדינה בה נקבע כי ב-11.02 תפגוש הקבוצה את קבוצת הפועל תל אביב. במשחק השני תשחקנה קבוצות הפועל ירושלים ומחזיקת הגביע הנוכחית- הפועל חולון. עד אז, לקבוצה מצפים עוד מספר משחקי ליגה וביום שני היא תצא למשחק חוץ בנהריה במטרה להמשיך ולטפס במעלה הטבלה.

כתום
סוף סוף נחת לקהל הכתום- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
המילטון
המילטון בדרך לסל- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
לונג ובלייזר
לונג ובלייזר מאושרים בסיום- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות