n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מועדון בראשון לציון יפצה עשרות אלפי לקוחות בגלל הודעות ספאם

מועדון בראשון לציון יפצה עשרות אלפי לקוחות בגלל הודעות ספאם

מועדון ה"דזרט" בראשון לציון, ספג תביעה ייצוגית, הפסיד וישלם כ-700 אלף שקל ל- 10,000 אנשים שקיבלו ממנו הודעות ספאם. כל אחד מהם יקבל 50 שקלים או שתיה חינם.

פלאפון ספאם צילום PIXABAY
צילום: PIXABAY

בית המשפט המחוזי בלוד, קיבל תביעה ייצוגית שהוגשה כנגד מועדון ה"דזרט" בראשון לציון בגין שליחת עשרות אלפי מודעות ספאם ללא אישור. התביעה הוגשה על ידי משרד עו"ד ירקוני שגב אלדר ושופט בית המשפט קבע לאחר הסדר פשרה, כי הבעלים של המועדון יישלם 700 אלף שקלים שיחולקו בין 10 אלף מקבלי ההודעות.

את הפיצוי יקבלו הלקוחות באחת הדרכים הבאות: שתיה חינם או כרטיס לבילוי חינם במועדון. את ההטבה יקבלו 10 אלף הפונים הראשונים. בנוסף לכך, תשלם החברה 63,000 שקלים לקרן ייחודית לפיצויים מתביעות ייצוגיות.

איך מקבלים את ההטבה? המועדון יפרסם בצורה בולטת ברשתות החברתיות, הודעה שתזמין את המבקשים, להיכנס ללינק ולבחור את ההטבה המבוקשת. המודעות יתפרסמו ברשתות החברתיות המובילות והמועדון יקיים מעקב אחר המבקשים במטרה להגיש דו"ח מסודר לבית המשפט. תום תקופת ההטבה: 01.10.2023

עו"ד אור ירקוני: "תם העידן בו גופים יסחרו בפרטים האישיים של לקוחות ויטרידו אותם בפרסום ללא הסכמה. אנו מקווים שהסכומים הגבוהים שעסקים נאלצים לשלם יגרמו להרתעה הנדרשת וימנעו מקרים אלו בעתיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות