n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מהיום קל יותר לקבל רישיון עסק בראשון לציון

מהיום קל יותר לקבל רישיון עסק בראשון לציון

עיריית ראשון לציון יוצאת בשירות חדש המאפשר לבעלי העסקים בעיר להגיע למפגש סביב שולחן עגול עם כל גורמי הרישוי הרלוונטיים לקבלת רישיון העסק שלהם. השולחן העגול צפוי להתכנס אחת לחודש, ובמידת הצורך אף פעמיים בחודש. לאחרונה השיקה העירייה שירות ייעודי נוסף לבעלי העסקים במסגרתו הם יכולים לקבל ייעוץ, ליווי ותמיכה באמצעות הוואטסאפ

צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

בשורה משמחת לבעלי העסקים בראשון לציון: מהיום אתם יכולים לקצר באופן משמעותי את הליכי קבלת רישיון העסק שלכם על ידי שירות חדש של האגף לקידום ורישוי עסקים בעירייה.

במסגרת השירות, מוזמנים כל נותני האישור הרלוונטיים להליך רישיון העסק – שירותי הכבאות, משרד הבריאות, המשטרה, מינהל ההנדסה, תברואן אזור ובמידת הצורך נציגי התמ"ת והמשרד להגנת הסביבה – למפגש שמתקיים בעירייה.

בעלי העסקים המתקשים לקבל רישיון עסק יתאמו פגישה אישית שבמהלכה יישבו סביב שולחן עגול מול כל נציגי הגופים השונים על מנת שיקבלו מהם הסבר מפורט כיצד לקדם את תהליך הרישוי, יבינו מה הליקויים בעסק במידה וישנם ומה עליהם לעשות בכדי לתקן אותם.

לאחרונה התקיים המפגש הראשון של בעלי העסקים עם נציגי גופי הרישוי שהיה מוצלח במיוחד, עם היענות מרשימה של בעלי עסקים שביקשו להשתתף. בעלי העסקים ציינו את היתרונות הרבים הקיימים במפגש מרוכז באווירה נעימה וידידותית החוסך להם זמן רב ומשאבים.

השולחן העגול צפוי להתכנס אחת לחודש, ובמידת הצורך אף פעמיים בחודש כאשר הפגישות מתקיימות בתיאום מראש. בעלי עסקים המעוניינים להירשם לשירות או לקבל פרטים נוספים מוזמנים לפנות בטלפון: 03-9547384, או באמצעות המייל [email protected].

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנו ממשיכים לפעול במגוון דרכים על מנת להקל על בעלי העסקים ולסייע להם בהליך הרישוי המורכב. השירות החדש יחסוך להם זמן באופן משמעותי ויקצר הליכים בירוקרטיים מתישים ומתסכלים. בסופו של יום כולנו רוצים שבעלי העסקים בעיר יצליחו וישגשגו וכמובן שיעשו זאת באופן חוקי. חשוב לנו שיבינו שאנחנו כאן למענם".

המשנה לראש העירייה, מחזיק תיק קידום ורישוי עסקים – אפי משה: "השירות החדש שאנו מציעים לבעלי העסקים בראשון לציון יחסוך להם זמן יקר ויאפשר להם להתמקד בצורה יעילה בקבלת רישיון העסק. אנו ממתינים להם בעירייה באווירה נעימה ובגובה העיניים על מנת להעניק להם את כל התשובות ולסייע להם בתהליך החשוב".

מנהלת אגף קידום ורישוי עסקים, מירב מדמוני-ביז'אוי, מציינת כי לאור ההצלחה וההיענות הרבה לשירות, הוחלט בעירייה לרכז בעיות נקודתיות ולקיים מפגשים רלוונטיים עם גורמים ספציפיים. כך למשל, יוזמנו גורמים מטעם משרד הבריאות לעירייה ליום שלם שבמהלכו יוכלו לפגוש אותם בעלי עסקים הנתקלים בחסמים מול המשרד בדרכם לקבלת רישיון עסק.

לאחרונה השיקה העירייה שירות ייעודי נוסף לבעלי העסקים בעיר בוואטסאפ, שבמסגרתו הם יכולים לקבל ייעוץ, ליווי ותמיכה מהאגף לרישוי וקידום עסקים; לקבל עדכונים חשובים ורלוונטיים דוגמת מידע על כנסים והרצאות; להיחשף למכרזים ולהזדמנויות עסקיות; לקבוע מפגשים עם גורמים עירוניים, ולפנות בשאלות או בבעיות הנוגעות לעסק דוגמת רישיון עסק, שילוט, ארנונה, אשפה, חניה ועוד. ניתן לפנות לוואטסאפ הייעודי בטל' שמספרו: 054-4911429.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 12.30.04_f7573065

נהגת נפצעה בתאונה באזור התעשיה בת ים

תפריט נגישות