n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מאירים את ההיסטוריה של ראשון לציון

מאירים את ההיסטוריה של ראשון לציון

מסלול, המותאם לכל המשפחה, יחזור לימי ראשית המושבה ויעבור בין מבנים היסטוריים שיוארו, לצד מייצגים אמנותיים, הקרנות וידאו ארט מרשימות, הרכבים מוזיקליים, מופעי רחוב ועוד. האירוע יתקיים בסוף החודש והכניסה חופשית

היסטוריה צילום דוברות ראשון לציון

בסוף החודש, תשיק עיריית ראשון לציון מסלול היסטורי-רומנטי לכל המשפחה שחוזר אל ימי הקמת המושבה, על רקע המבנים ההיסטוריים של העיר שיוארו בתאורה ייחודית. המסלול ימחיש את ההיסטוריה העשירה של ראשון לציון ואת תרומתה לעיצוב הישראליות והעבריות החדשה.

אירוע ההשקה הייחודי יתקיים במרכז המושבה ההיסטורי, לאורך יומיים, בין התאריכים 29-30 במרץ, בין השעות 17:00-21:00, והוא יהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

המסלול הינו מסלול הליכה לכל המשפחה, הכולל, בין היתר, את בית הכנסת הגדול, מוזיאון ראשון לציון, בית הספר העברי הראשון – "חביב", הפעמון, הבאר, בית העם ומבנים היסטוריים נוספים שיוארו כולם באופן דקורטיבי.

בנוסף יוכלו התושבות והתושבים ליהנות ממייצגים אמנותיים, הקרנות וידאו ארט מרשימות, דמויות היסטוריות, סצנות מימי המושבה שיתעוררו לחיים, הרכבים מוזיקליים, מופעי רחוב, משחקים של פעם, ריקודי עם ועוד חוויות.

מיצג צילום דוברות ראשון לציון

על גבי המבנים יופיע ברקוד שאותו ניתן לסרוק ולהגיע לאפליקציה ייעודית שפותחה לכבוד השקת המסלול, ואשר מלמדת על ההיסטוריה של כל מבנה. האפליקציה תשמש את המבקרים – תושבים ותיירים – גם לאורך השנים הבאות.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: ״חגיגות ה-140 נותנות לכולנו הזדמנות לחזור אחורה בזמן כדי להכיר ולהוקיר את פועלה של המושבה הקטנה וחשיבותה בהיסטוריה של מדינת ישראל. מייסדיה של המושבה יצקו את היסודות שלימים הפכו את עירנו האהובה לעיר עם תנופת פיתוח אדירה בכל התחומים".

אורי עיר דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות