n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הלב הסגול: "סוף סוף רואים אתכם במציאות!"

הלב הסגול: "סוף סוף רואים אתכם במציאות!"

חולוניה חזרה לישראל ולעיני 1000 אוהדים שהתגעגעו לכדורסל, הצליחה להפוך פיגור דו ספרתי לניצחון ליגה ראשון

הפועל חולון 1 צילום עודד קרני
צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה
הלב הסגול

"פייר, התגעגענו. חזרנו אתמול להיכל הסגול שלא היינו בו בדיוק חצי שנה. פיקוד העורף אישר רק ל-1000 איש להיות במשחק, מה שגרם לבלגאן גדול עם הכרטיסים וכעס מובן של האוהדים שלא הצליחו לשריין מקום במשחק הליגה הראשון. ההנהלה הבטיחה לאזן במשחקים הבאים ואני באופן אישי מאוד מקווה שעד למשחק הבית הבא, כולם יוכלו להיכנס והאווירה תהיה מושלמת.

נכנסתי אל הבית השני שלי בדיוק כשהחל הטקס המרגש לזכרם של הנרצחים ובמעמד מספר משפחות יקרות תושבי העיר חולון, ביניהם האחים שובל ויוגב טמם, חברים קרובים מהיציע, שאיבדו את האח אדיר ואישתו שירז ז"ל.

טקס קהל צילום הפועל חולון

צילום: הפועל חולון

לידי נעמד רועי רבינוביץ', איש צעיר, שנון, עם שם מעולה וגם הבן של הכרוז מספר 1 בארץ. "אתה יודע מי תפסה לי את המקום? לירי אלבג". אמר והצביע על הכיסאות ביציע ממול, עם תמונות החטופים. "והלוואי שהיא באמת תחזור ותתפוס לי את המקום" ילד אלוף ומרגש. אמן גדול!

תמונות חטופים צילום הפועל חולון

צילום: הפועל חולון

אחרי הטקס שהסתיים בדקת דומיה והזכיר לכולנו איפה אנחנו, ומה באמת חשוב בחיים, נכנסנו לשעתיים של אסקפיזם והמלחמה היחידה שהייתה לנו בראש, היא זו שהתחילה על הפרקט. איכשהו, הצלחנו בתוך דקה לאבד יתרון דו ספרתי ולקבל על הראש סל מהחצי. בהמשך המשכנו עם רבע שני מגעיל שהסתיים בפיגור רציני מול קבוצה שרק לפני דקה עלתה ליגה. "בטלוויזיה זה נראה פחות נורא" אמר לי עופר מוריץ, חבר ואוהד ותיק. ולמרות זאת, אני בטוח שגם הוא כמוני, ידע שבערב כזה, אין מצב שאנחנו יוצאים בלי ניצחון.

רגע לפני שהתחילה המחצית השניה, גדי רבינוביץ הזכיר לכולנו שבמקרה ותהיה אזעקה, יש להישאר במקום ולשכב על הקרקע. המנוולים מעזה דחו את השיגורים לשעה 22:00 ועל הפרקט חולוניה שלנו הצליחה להפוך ולסיים עם ניצחון 85:80, ששלח אותנו עם חיוך קטן הביתה כשלאף אחד אין בינתיים מושג מתי משחק הליגה הבא.

אני חייב לתת מילה טובה להנהלה שלנו שבניגוד לקבוצות אחרות, הצליחה בדרכים לא דרכים, להנחית בארץ 4 זרים גיבורים שלא מתרגשים מכמה אזעקות ובראשם דרו קרופורד שחייב לקבל אזרחות ישראלית, וסי.ג'יי האריס, שאומנם לא שיחק, אבל הגיע למשחק עם אישתו והילד הקטן שהספיק גם לתקוע לו דגל ישראל בעין. שאפו ענק, נעשה הכל שתרגישו שהיה לכם שווה להגיע ולהישאר!

סיגיי האריס צילום רועי אסף

צילום: רועי אסף

מילה אחרונה לאוהדים היקרים שלנו בסדיר ובמילואים שנמצאים בחזית ונלחמים בשביל כולנו: אתם הגיבורים האמיתיים! שמרו על עצמכם, כל ניצחון שאנחנו משיגים מוקדש לכם בתקווה שבקרוב תחליפו את השטח ביציע ואת מדי הצבא במדים הסגולים. יחד ננצח, יאללה חולוניה!"

טנק דגל הפועל חולון צילום פרטי

סגול

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות