n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מאות תושבי ראשון לציון הגיעו להפנינג "פארק המשפחות"

מאות תושבי ראשון לציון הגיעו להפנינג "פארק המשפחות"

עיריית ראשון לציון חנכה את שלב א' בפארק המשפחות בהפנינג חגיגי

הפנינג צילום דוברות ראשון לציון

עיריית ראשון לציון חנכה בסוף השבוע האחרון את השלב הראשון של פארק המשפחות בהפנינג חגיגי עם ראש העירייה – רז קינסטליך, חברות וחברי מועצת העיר ומאות מתושבי העיר שנהנו ממתנפחים לילדים, דוכני מזון, משחקי ראווה במגרשי הפאדל ועוד הפתעות. את האירוע הנחה החזאי דני רופ, הפרזנטור של משחק הפאדל בישראל.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "שמחתי לחנוך את השלב הראשון בפארק המשפחות שלנו ולהגשים חלום וחזון נוסף. אירועי ה-7 באוקטובר חידדו לנו עוד יותר עד כמה המשפחה היא הדבר הכי חשוב וקרוב שיש לנו בעולם – ופארק המשפחות, שפונה לכל הגילים, מציע שלל מתקנים מיוחדים ואטרקציות ואני קורא לתושבות ולתושבים להגיע לכאן ולבלות ביחד זמן איכות משפחתי".

פארק המשפחות, נזכיר, משתרע על פני 97 דונם ונמצא בין שכונות כרמים, נווה ים וקריית ראשון. בשלב הראשון ייפתחו 4 מגרשי פאדל, מתחם פאמפטרק עם מסלולי אקסטרים לילדים ובני נוער, מתחם כושר קרבי והכנה לצה"ל ראשון מסוגו בארץ המאפשר הכנה לצבא ואימונים, מגרש כדורסל, גינת כלבים גדולה ומאובזרת, 1,100 מ' של מגרש משחקים עם מתקנים מיוחדים, מגלשות, נדנדות ועוד, פינות פיקניק ומדשאות.

בשלב השני, ייפתחו מזרקה הכוללת מופע תאורה עם 100 ג'טים ו-99 מנורות; מתחם סקווש חדשני הכולל מתחם T-point (מגרש סקווש מזכוכית עם תאורה מתחלפת); טיילת שמחברת בין מתחם הסקווש למסעדת גן סיפור ופודטראק; חוף ים עם חול, רשת לכדור עוף ומיטות נוח; משחקי מים וערפילי מים ועוד.

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות