n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הפועל חולון הביסה את בורסאספור הטורקית!

הפועל חולון הביסה את בורסאספור הטורקית!

הצגה של סי.ג'י האריס וג'סטין סמית ברבע האחרון מול בורסאספור, סידרה להפועל חולון את אחד הניצחונות הגדולים שלה באירופה בדרך לראשות הבית

סי.גיי האריס,דרו קרופורד,ג'סטין סמית הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL
האריס, קרופורד וסמית' בדרך לניצחון גדול
(רועי אסף)

רגע לפני החזרה למשחקי הליגה, הפועל חולון טסה לבוסניה לשחק את משחקה הרביעי באירופה, הפעם מול בורסאספור הטורקית. כולם כמובן קיוו לחזור לארץ עם ניצחון, אבל אף אחד לא צפה את מה שקרה ברבע האחרון ואת הניצחון הענק של חולוניה 93:74, אחרי שכבר הייתה בפיגור של 11 נקודות.

הטורקים פתחו טוב יותר וניצלו אחוזים רעים של חולון מחוץ לקשת בשביל לפתוח פער קטן שנע בין 3-5 נקודות בדרך אל 24:21 בסיום הרבע הראשון. חולון המשיכה להיראות כבויה והטורקים מצידם המשיכו לקלוע באחוזים גבוהים בדרך להפרש שיא של 11 נקודות כשלוח התוצאות הראה 38:27. הסגולים החליטו שהגיע הזמן להתעורר וסי.ג'י האריס, הוביל ריצת 10:0 שמחקה את ההפרש כמעט לחלוטין. למחצית ירדה חולון כשהיא בפיגור קטן- 45:42.

הטורקים שוב ברחו עם פתיחת המחצית השנייה וחזרו ליתרון דו ספרתי, אך בחולון החלו להכנס סוף סוף, הזריקות מחוץ לקשת, אלו שעזרו לה לנצח שניים מתוך שלושת המשחקים הראשונים שלה במסגרת האירופאית. האריס דייק, קרופורד הצטרף לחגיגה עם שתיים משלו, וההפרש ירד לנקודה אחת בלבד. ממש עם הבאזר לסיום הרבע השלישי, הצליח קרופורד לקחת ריבאונד התקפה ולהפוך לראשונה את התוצאה כשקבע 64:62 לסגולים.

שון דאוסן הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

שון דאוסן מרחף לסל

הרבע האחרון היה הצגה אחת גדולה בסגול וצהוב. חולוניה רקדה על המגרש והטורקים איבדו אחיזה. האריס המשיך ללהוט מחוץ לקשת, ג'סטין סמית' במשחקו הטוב ביותר מאז נחת בחולון, ריחף אל הטבעת פעם אחר פעם וגם הזר החדש ניק ג'ונסון, הראה סוף סוף ניצוצות ממה שהוא יודע לעשות. ההפרש נסק והגיע לשיא של 22 נקודות לפני שירד ל-19 בסיום. מחצית אדירה עם תוצאה של 51:29, סידרה לחולון את ניצחונה השלישי ואת ראשות בית F בליגת האלופות.

ניק ג'ונסון הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

ניק ג'ונסון מול הטורקים

קלעו: האריס 25, סמית 17, נואה 10, חנוכי וארצי 9 כל אחד, קרופורד 8, ג'ונסון 7.

לחולון נשארו שני משחקי "בית" אותם תארח בריגה ואם תנצח את שניהם, תעפיל אוטומטית לשלב 16 הגדולות. ביום רביעי הבא, היא "תארח" את אלופת המפעל- בון הגרמנית, אותה הפתיעה במחזור הראשון עם ניצחון חוץ גדול.

במוצאי שבת, אם לא יהיו הפתעות לא נעימות, תפתח חולוניה סוף סוף גם את הליגה המקומית כשתארח במגרשה את העולה החדשה מעפולה.

עמית שרף הפועל חולון צילום FIBA BASKETBALL

עמית שרף מתדרך את חניכיו- צילומים: FIBA BAKETBALL

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות