n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / שבתרבות בקרית אונו: "אני לא מזדהה עם הצעקות והגידופים בכנסת"

שבתרבות בקרית אונו: "אני לא מזדהה עם הצעקות והגידופים בכנסת"

מאות מתושבי קריית אונו השתתפו באירוע "שבתרבות" בקריית אונו בהנחיית העיתונאי אבי בטלהיים. בבוקר הראיונות התארח גם ח"כ פטין מולא מהליכוד

פטין מולא
ח"כ פטין מולא מימין והמנחה אבהי בטלהיים. צילום: עיריית קריית אונו

"אני לא מזדהה עם הצעקות והגידופים בכנסת", כך אמר ח"כ פטין מולא (ליכוד), בבוקר ראיונות בהנחיית אבי בטלהיים שהתקיים בקריית אונו, תוך שהוא מביע את הסתייגותו גם מסגנונו הבוטה של חבר מפלגתו דוד אסמלם. ח"כ מולא הביע את בטחונו שממשלת בנט-לפיד תיפול בשבועות הקרובים והעריך שלא יהיה מנוס מבחירות חדשות (בחירות חמישיות בשלוש השנים האחרונות).

פרופ' זאב רוטשטיין, לשעבר מנהל בתי החולים שיבא והדסה, סיפר על האוטוביוגרפיה החדשה שלו: "זאב בחלוק לבן", ודיבר בכאב על האלימות המתגברת כלפי צוותים רפואיים בבתי חולים ובקופות חולים.

אלוף (מיל.) רן גורן, לשעבר ראש אכ"א וסגן מפקד חיל האוויר, דיבר על ספרו החדש "דיווח תוצאות אלפא" והרחיב על הקשיים הרבים שחיל האוויר נתקל בהם במלחמת יום הכיפורים.

יעל שרר, יו"ר הלובי למלחמה באלימות מינית, ומי שהדליקה משואה בערב יום העצמאות האחרון, מסרה נתונים על נפגעי ונפגעות תקיפה מינית בישראל ועל הצורך בפעולות רבות נוספות, לרבות חקיקה, כדי להילחם בתופעה ולהקטין את מימדיה.

ההרכב הקאמרי של מקהלת ניצן, השייך לקונסרבטוריון העירוני נתניה, בניצוחה של ויטה גורביץ', הנעים בשירתו המקצועית וזכה למחיאות כפיים סוערות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות