n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כך ניצלו חייו של כלב שקיבל קליע בעזה

כך ניצלו חייו של כלב שקיבל קליע בעזה

הכלב שקיבל קליע בעזה נמצא תשוש ועתיד היה להישלח להרדמה - מתנדבי עמותת 'חיים בשביל החי' שלחו את הכלב לפנסיון עד שתוכל למצוא משפחה

כלב צילום חיים בשביל החי (4)

בימים הראשונים לאחר השביעי לאוקטובר הסתובבו בעוטף עזה לא מעט בעלי חיים מפוחדים, פצועים וטראומתים. לי, חיילת המשרתת בבסיס זיקים הבחינה בשני כלבים נטושים (כלב וכלבה) שנראים חלשים ורעבים משוטטים והתקשרה לאמא שלה שתנסה למצוא מישהו שיוכל לתת לכלבים עזרה.

בימים אלו אחרי השביעי לאוקטובר, הדרום עוד היה תחת הפגזה כבדה של רקטות ובעמותת 'חיים בשביל החי' שקיבלו את הפניה מאורית, אמא של לי, החיילת שמשרתת בזיקים, שלחו מחלץ כלבים כדי שיאתר את שני הכלבים ויביא אותם למקום מבטחים.

צילום חיים בשביל החי

מיד לאחר איסופם על ידי מחלץ הכלבים של העמותה שהבחין בפציעות שלהם ונתן להן מענה רפואי ראשוני, הכלבים נשלחו לשבועיים הסגר בראשון לציון ובמהלך הטיפול בהן של עיקור וסירוס נמצא בכלב קליע באיבר המין.

הוצאת קליע מכלב צילום חיים בשביל החי

בעמותת חיים בשביל החי אמרו שהכלבים היו אמורים להישאר בהסגר ובגלל הפוסט טראומה שעברו הן היו נהפכות לתוקפניות והיו נשלחים בצער רב להרדמה כי אף אחד לא היה מוכן לקחת אותן.

עמותת חיים בשביל החי

הטראומה שהכלבים עברו לא נתנה למתנדבי העמותה מנוח, והוחלט לשלוח את הכלבים לפנסיון שיקומי עד שיחלימו לחלוטין ויוכלו למצוא משפחה מאמצת.

נופר, מתנדבת בעמותה סיפרה כי הכלבים הגיעו ללא שבב או כל זהות ויתכן ומדובר בכלבים שברחו בשביעי לאוטובר לעזה ולאחר מכן חזרו, ויש אפשרות שהכלבים בכלל עזתים במקור שנכנסו לישראל בעקבות ההמולה.

כלב צילום חיים בשביל החי (2)

"הצלנו אותם ברגע האחרון מהרדמה, זה להשיג תקציב בשביל פנסיון, יש כאן עלות, כרגע העמותה ממנת אותה, אבל בהמשך אני חוששת שבגלל העלות הכספית הכלבים ישלחו להרדמה ואסור לתת לזה לקרות, אנחנו נשמח למצוא משפחה מאמצת שתתן לכלבים הרבה חום ואהבה. הם עברו טראומה וזקוקות לזה". סיכמה נופר את הצורך למצוא להן בית.

כלב צילום חיים בשביל החי

ליצרת קשר לאימוץ: 8319*

כלב צילום חיים בשביל החי (3)

צילומים: "חיים בשביל החי"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות