n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כדורגלן עבר תובע את עיריית ראשון לציון

כדורגלן עבר תובע את עיריית ראשון לציון

כדורגלן העבר חיים חג'ג', תובע 400 אלף שקלים מעיריית ראשון לציון אחרי שלטענתו לא התקבל לתפקיד בעירייה בגלל שאינו תומך ברז קינסטליך. העירייה: "האשמות שאין להן שחר".

בניין העירייה צילום דוברות עיריית ראשון לציון
עיריית ראשון לציון. צילום דוברות עיריית ראשון לציון

חג'ג', שיחק בעברו במכבי תל אביב והפועל חיפה מליגת העל, עבר להפועל ראשון לציון בתחילת המילניום בליגה הלאומית ובליגה הארצית ובהמשך עבר לשחק בקבוצת נחלת יהודה. במקביל, עבד במשך שני עשורים בעיריית ראשון לציון ולטענתו מאז כניסתו של רז קינסטליך לתפקיד ראש העיר, הוא עובר התנכלות תעסוקתית.

על פי כתב התביעה, בשנת 2012 עת כיהן דב צור כראש עיריית ראשון לציון, קינסטליך הודיע כי הוא מתכוון להתמודד לראשות העיר וביקש מחג'ג' לתמוך בו. חג'ג' סירב והעדיף לתת את תמיכתו למועמד אחר. 6 שנים מאוחר יותר, נבחר קינסטליך לראשות העירייה ובשנת 2021, חג'ג' הגיש מועמדות למכרז על תפקיד מנהל אגף הנכסים בו עבד קרוב ל-10 שנים.

לטענת חג'ג', כאשר קינסטליך הבין שהוא מתמודד לתפקיד ראש האגף, הוא החליט להקפיא את המכרז. חג'ג' ביקש הסברים ואף נפגש עם קינסטליך, אך לטענתו הוא המשיך להתחמק והמכרז לא יצא לפועל. בסופו של דבר נמסר לו כי הוחלט לצמצם תקנים וכך גם התפקיד אליו היה מועמד.

חג'ג' החליט להתפטר בתחילת שנת 2022 ובאופן מפתיע, חודש לאחר שעזב את עבודתו בעירייה, פרסמה העירייה מכרז לתפקיד מנהל האגף, זאת אחרי שלחג'ג' נאמר כאמור, כי התקנים צומצמו.

העובדה כי נקבע מכרז חדש לתפקיד מיד לאחר שהתפטר, חיזקה את הרגשתו של חג'ג' כי קינסטליך התנכל לו וברגע שהוא יצא מהתמונה, המכרז עלה חזרה לאוויר. בעקבות כך הוא תבע את עיריית ראשון לציון, ראש העיר רז קינסטליך וגם את גזברית העירייה קרן ברק על סכום של כ-401 אלף שקלים.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: ״מדובר בהאשמות שאין להן שחר, אנו סומכים על בית המשפט ובטוחים שהכל יתבהר שם והצדק יצא לאור״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות