n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: ביקור בבית המרקחת הוותיק לרגל יום הרוקח

חולון: ביקור בבית המרקחת הוותיק לרגל יום הרוקח

ראש העיר מוטי ששון ביקר בבית המרקחת של משפחת חורי, אחד מבתי המרקחת הוותיקים בחולון

בית מרקחת חורי מוטי ששון1 צילום עיריית חולון

הבוקר (רביעי), לרגל יום הרוקח הישראלי, הוזמן ראש העיר מוטי ששון לבקר בבית המרקחת של משפחת חורי, אחד מבתי המרקחת הוותיקים ברח' סוקולוב בחולון.

הרוקחים הוותיקים, בני הדודים שלמה ונסים חורי, קיבלו את ששון במאור פנים וסיפרו, כי בית המרקחת המשפחתי הוקם בשנות הארבעים עוד בימי המנדט ומאז לא חדל לשרת את הקהילה החולונית.

ששון התעניין לגבי פעילות המקום ומצב העסקים בימים אלה, ימי קורונה, והאם השתנה מעמדם של בתי המרקחת הקטנים והמשפחתיים בעולם של רשתות הפארם ענקיות.

הרוקחים הדגישו, שלכולם יש מקום ולהם יש תפקיד חשוב וקשר אישי עם הלקוחות. ששון הודה למארחיו בשם התושבים, איחל להם הצלחה ובריאות והמשך עבודה חשובה למען החולונים.

בית מרקחת חורי מוטי ששון צילום עיריית חולון

צילומים: עיריית חולון

יום הרוקח הישראלי מצוין על פי החלטת משרד הבריאות ב- 11.11.20 תחת הכותרת "הבריאות שלכם היא המומחיות שלנו".

ביום זה מקיימת הסתדרות הרוקחים בישראל פעילות שמטרתה לחשוף ולהעצים את תרומתם של הרוקחות והרוקחים הקהילתיים המעניקים שירות חיוני לקהילה בתקופה כה מאתגרת במקצועיות ובמסירות.

הרוקחים הקהילתיים מהווים נדבך מרכזי וחלק בלתי נפרד ממעגל הטיפול התרופתי בקהילה ורוב הרוקחים בישראל העובדים בבתי המרקחת משרתים את ציבור המטופלים במתן שירות רוקחי מקצועי ואיכותי.

בימים אלו נמצאים הרוקחים הקהילתיים בקו הראשון כמו שאר הצוותים הרפואיים במתן עזרה, טיפול, סיוע ויעוץ לציבור הרחב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240424-WA0109

חולון: כבוד לסטודיו MOVEMENTS

תפריט נגישות