n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ימ"ר מרכז יחקור את הרצח בראשון לציון

ימ"ר מרכז יחקור את הרצח בראשון לציון

מפקד מחוז מרכז-ניצב אבי ביטון סיים הערכת מצב מיוחדת בזירה בראשון לציון בה אותר ברכב אדם ללא רוח חיים, והטיל את החקירה על ימ"ר מרכז

זירת רצח צילום דוברות משטרת ישראל

שוטרי תחנת ראשון לציון, פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בדבר איתור אדם ללא רוח חיים, כאשר על פי גורמי רפואה נקבע מותו. הוא נמצא במושב האחורי של רכב, עם פגיעת ראש ויתכן כי הוא נרצח לפני מספר ימים.

פראמדיק במד"א יוסי רוזנטל סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה, ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותו."

בתוך כך, מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, סיים כעת הערכת מצב מיוחדת בזירת האירוע, יחד עם פיקוד המחוז ומרחב שפלה במסגרתה סקרו בפניו את הממצאים והמהלכים הפורנזים לקידום זיהוי ודאי של המנוח, בסיומה הנחה כי החקירה תנוהל בימ"ר מרכז. חוקרי הזיהוי הפלילי אספו ממצאים פורנזים בזירה לבחינת הנסיבות.

שוטרים צילום דוברות משטרת ישראל

מפקד תחנת ראשון לציון נצ״מ אלעד קליין: "בשעות הצהריים התקבל אירוע של אדם שנמצא ללא רוח חיים ברכב סמוך לבית העלמין בראשון לציון. בהגעה מהירה למקום סגרנו זירה, הזמנו את כוחות הזיהוי הפלילי לאסוף ממצאים פורנזיים ובהערכת המצב שהתקיימה בזירה, החליט מפקד המחוז ניצב אבי ביטון, להטיל את החקירה על ימ"ר מרכז. זהות הקורבן עדיין לא ידועה, אנחנו ממתינים לבדיקה מדעית, פורנזית, שתקבע את זהותו."

אלעד קליין צילום דוברות משטרת ישראל

מפקד תחנת ראשון לציון נצ״מ אלעד קליין- צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות