n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / טל כהן מראשון לציון, מונה למנכ"ל אלקטרה אפיקים תחבורה

טל כהן מראשון לציון, מונה למנכ"ל אלקטרה אפיקים תחבורה

חברת אלקטרה אפיקים הודיעה על מינויו של כהן למנכ"ל. הוא יחליף בתפקידו את עודד כהן אחרי שכיהן כמנכ"ל חברת דן בדרום ודן באר שבע ואחרי 29 שנים בשירות צה"ל.

טל כהן צילום יחצ אפיקים
טל כהן. צילום: יח"צ אפיקים

חברת אלקטרה אפיקים תחבורה הודיעה היום (שני) על מינויו של טל כהן, בן 53 תושב ראשון לציון, למנכ"ל החברה. בחברה הודו למנכ"ל הקודם, עודד כהן, על תרומתו הרבה ואיחלו לו בהצלחה בתפקידו החדש בחברה.

טל כהן, נשוי ואב ל-3 ילדים, הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה והמזרח התיכון מהאוניברסיטה העברית ובוגר תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה.

כהן שירת 29 שנים בצה"ל במגוון תפקידי ניהול, תפעול ולוגיסטיקה – והשתחרר בדרגת אל"מ. בין תפקידיו המרכזיים בצבא: סגן קצין הלוגיסטיקה הראשי וקצין הלוגיסטיקה של פיקוד דרום במהלך מבצע צוק איתן.

משנת 2016 כיהן כמנכ"ל חברת דן בדרום ובנוסף שימש כמנכ"ל חברת דן באר שבע משנת 2018. בתחילת חודש מרץ הוא מונה כאמור למנכ"ל חברת אלקטרה אפיקים תחבורה.

מ"אלקטרה אפיקים" נמסר: "כהן מביא עמו רוח חדשה, ניסיון ניהולי ומקצועי רב ויפעל להמשך הצמיחה של החברה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-06 at 18.37.05_dd7dc90e

הביקור הוירטואלי של נוער ראשון לציון במחנות ההשמדה

תפריט נגישות