n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: צוות מכוני "מכבי" אסף משלוחי מנות וצעצועים לילדי הפליטים

ראשל"צ: צוות מכוני "מכבי" אסף משלוחי מנות וצעצועים לילדי הפליטים

מדובר ביוזמה של גלית ענבה מנהלת מזכירות במרחב שסחפה אחריה את כלל העובדים. המשלוחים  הגיעו השבוע למחלקת הקליטה בעיריית חולון ומשם הועברו לפליטים בגבול פולין

צוות מכבי משלוחי מנות צילום פרטי
צילום באדיבות צוות מכוני מכבי

צוותי מכבי שירותי בריאות במרכז המכונים בראשון לציון אספו מוצרים וארזו יחד מארזים מושקעים למען הפליטים מאוקראינה. "המראות בטלוויזיה הדירו שינה מעיני. הרגשתי שאני חייבת לעשות מעשה ולפחות לשמח במקצת את הילדים מאוקראינה שחווים חוויות קשות אלו", משתפת גלית ענבה – שהייתה הרוח החיה מאחורי היוזמה המבורכת.

"פניתי לשוש אילון מנהלת מרכז המכונים ושיתפתי ברעיון שלי והיא מיד נתנה ברכתה ויחד גייסנו את שאר העובדים במרחב למשימה החשובה. ארזנו במשך יומיים המשלוחים שכללו מזון, ממתקים ובגדים וקישטנו עם  המון אהבה וחיבוק".

משלוחי מנות צווות מכבי צילום פרטי

"באמצעות העו"סית שלנו יוליה כץ סליחוב יצרנו קשר עם נציג מחלקת קליטה בעיריית חולון, להם יש נקודת כינוס לאיסוף מוצרים לילדי הפליטים מאוקראינה והשבוע העברנו להם את המשלוחים, אותם הם שמחו מאוד לקבל, התרגשו והודו על שיתוף הפעולה. זו תחושה נפלאה שאנו יכולים לתרום לאחרים ולגרום להם חיוך בזמנים לא קלים", מחייכת גלית. "ליבם של כל העוסקים במלאכה התמלא בנחת וסיפוק".

משלוח מנות צוות מכבי צילום פרטי

הצוות עם משלוחי המנות שנשלחו- צילומים באדיבות עובדי "מכבי"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות