n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הרוג בתאונת עבודה ופצוע בתאונת דרכים בסוף שבוע קשה בראשון לציון

הרוג בתאונת עבודה ופצוע בתאונת דרכים בסוף שבוע קשה בראשון לציון

גבר כבן 60 נהרג כשפלטות גרניט פורצלן מחצו אותו במפעל בעיר, צעיר בן 23 נפצע בינוני בתאונת אופנוע במערב העיר

טיפול נמרץ אמבולנס צילום רועי אסף
צילום ארכיון

ביום שישי בבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פועל שנפגע מחפץ כבד במפעל ברחוב יצחק בן צבי בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א וצוותי רפואה של איחוד הצלה, דיווחו על פועל בן 60 שנלכד תחת משטחי קרמיקה ללא סימני חיים וקבעו את מותו של הגבר, תושב כפר ביל"ו.

פראמדיק מד"א עמית אקרמן סיפר: "הפועל שנפגע ממשטחי הקרמיקה חולץ כשהוא מחוסר הכרה עם חבלות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

בועז ארביב חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי פלטות גרניט פורצלן שהיו על סטנדים נפלו עליו ומחצו אותו למוות. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל". המשטרה פתחה בחקירת האירוע ונציג משרד העבודה זומן אל המקום.

במוצאי שבת קצת אחרי השעה 10 בערב, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת אופנוע ברחוב המאה ועשרים בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שמיר אסף הרופא, גבר בן 23 במצב בינוני עם חבלה בפנים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות