דף הבית / ספרים / נאמן למקור- יפתח רייכר-עתיר

נאמן למקור- יפתח רייכר-עתיר

קטגוריה: ספרות מקור, סיפורת, הוצאה: כתר

משה דובשני, קיבוצניק לשעבר וצבר ישראלי, חוזר משליחות מטעם הסוכנות ומחליט לעשות שינוי. די כבר עם הציונות הישנה, הגיע הזמן להרוויח כסף, והרבה. במקום להמשיך ולעלות בשיפוע האיטי של הקידום בסוכנות היהודית, הוא מאתחל את חייו ופותח בקריירה עסקית. דובשני הופך למשקיע הון–סיכון, עוזב את מעסיקו שלימד אותו כל מה שהוא יודע, ומקים קרן משלו. כמה זמן עתידה ההצלחה להאיר לו פנים בעולם נזיל של בריתות ובגידות?

עכשיו דובשני מספר את סיפורו לעיתונאי חסר שם. הוא רוצה לחשוף את הכול, והוא עושה זאת בלי לרחם על עצמו ובלי לרחם על סביבתו.

יפתח רייכר–עתיר מגיש מונולוג סוחף, רצוף תפניות, הפותח בפנינו אשנב ראשון מסוגו למרחב מפתה ומתעתע, שאנו מתוודעים אל קסמיו המסנוורים כמו גם אל צדדיו האפלים. הוא משרטט דיוקן חסר–תקדים של עולם קרנות ההון–הסיכון והכסף הגדול, ובתוך כך מספר סיפור בלתי נשכח על הקלות שבה אנחנו שוכחים מי אנחנו, ועל המחיר שגובים מאתנו הניסיונות להמציא את עצמנו מחדש.

יפתח רייכר–עתיר היה מנכ"ל משותף של קרנות הון–סיכון, קצין מודיעין בכיר, וגם – פעם – קיבוצניק. ספרו הקודם, ´המורה לאנגלית´, היה לרב–מכר, יצא לאור בארצות הברית בהוצאת "פינגווין", ומעובד בימים אלו לסרט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חזית נמוך

הספר: "אף אחד לא חוזר לבגדד" עכשיו בארץ

תפריט נגישות