n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הרוג בתאונה ליד פלמחים

הרוג בתאונה ליד פלמחים

נהג רכב בן 25, נהרג כתוצאה מתאונה קשה עם מעורבות של משאית בכביש 4311, ליד פלמחים

תאונה כבאית אמבולנס צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 14:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים בין רכב פרטי ומשאית בכביש 4311 לכיוון פלמחים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי הרפואה של איחוד הצלה, דיווחו על גבר בן 25 לכוד ומחוסר הכרה.

תאונה משאית צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לוחמי האש אשר הוקפצו אף הם אל הזירה הקשה, חילצו את הנהג ולמרבה הצער נקבע מותו על ידי גורמי הרפואה. נהג המשאית כבן 40, נפצע קל ופונה אל בית החולים שמיר- אסף הרופא.

חובשי רפואת חירום במד"א איתי אטיאס וגדליה רבינוביץ סיפרו: "ראינו תאונת דרכים קשה מאוד בין משאית לרכב פרטי עם פגיעות פח קשות בחלקם הקדמי. נהג הרכב גבר כבן 25 היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו. נהג המשאית התהלך במקום ופונה באמבולנס מד"א במצב קל"

תאונה משאית צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

משה פיירבגר חובש ונהג אמבולנס של איחוד הצלה סיפר: "מדובר בזירת תאונת דרכים קשה מאוד, נהג הרכב היה לכוד ברכב, צוותי לוחמי האש פעלו במקום לחילוצו. למרבה הצער עקב הפציעות הקשות מהן סבל מותו נקבע במקום"

אל הזירה הקשה הגיעו גם בוחני התנועה של מרחב שפלה ופתחו בחקירת נסיבת התאונה.

תאונה כבאית אמבולנס צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות