דף הבית / חדשות העיר / מצפים לפורים שמח

מצפים לפורים שמח

מי ליאור

מזה 17 שנים פועלת עמותת "ניצני ראשון" למען ילדי העמותה, דואגת לרווחתם בפעילויות רבות ומגוונות ואינה מרפה לרגע. כל שעומד לנגד עיניה הוא גיוס התרומות המניעות את הפעילויות לאורך השנה, הגורמות לילדים רגעי אושר במיזמים קטנים וגדולים כאחת.
בימים אלה נערכים בעמותה לגיוס תרומות באמצעות מכירת מארזי משלוח מנות לחג הפורים. מנהל העמותה יורם זפרני, מדגיש כי חברי העמותה והמתנדבים, הם אלה שדואגים לשווק ולשנע את משלוחי המנות לרוכשים/התורמים וכי הם עושים זאת על חשבון זמנם הפרטי.
זפרני מבקש מהתושבים ומבעלי חברות ו/או עסקים לרכוש משלוחי מנות: "ככל שמספרם יעלה כך פוטנציאל הפעילות יגדל ויאפשר לתת מענה לילדים אשר רואים בעמותה בית חברתי חם עבורם קל וחומר במרכז הלימודי שהוקם עבורם לא מכבר".
זפרני מוסיף ומציין כי ככל שמספרם של ילדי העמותה הולך וגדל כך גם גדלים ומתעצמים צרכי העמותה ומוסיף ומדגיש: "בזכות התושבים והאנשים הטובים אנו מצליחים לנפץ בכל פעם מחדש את תקרת הזכוכית ולהיות מובילים בעשייה למען הילדים הלוקים בשיתוק מוחין. פורים הוא חג של שמחה. בסיוע הרכישות המוגברות נעלה חיוך על פני ילדי "ניצני ראשון" .
להענקת תקווה לילדי העמותה ולהזמנת המארזים או רכישתם ניתן לפנות למשרדי העמותה 03-9569950 או למנהל העמותה יורם זפרני – 050-5345060.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות