n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הציפור הגדולה מבארי, נחתה בראשון לציון

הציפור הגדולה מבארי, נחתה בראשון לציון

הננדו צילום רשות הטבע והגנים
ברוך בואך לראשון לציון! צילום: רשות הטבע והגנים

השבת השחורה בישובי עוטף עזה לפני כשלושה שבועות, לא פסחה גם על החיות הרבות להן העוטף היה בית. בקיבוץ בארי שנחרב לגמרי, התגוררו חיות רבות וביניהן גם עופות גדולים וקטנים מסוגים שונים.

אחד העופות שהיה נדרש לפנותו מהתופת הוא הננדו, עוף גדול המזכיר את היען והגיע לישראל מאמריקה הדרומית. הציפור הגדולה יכולה להגיע עד לגובה של 1.40 מ' ומשקל של 40 ק"ג.

הננדו שנשאר בבארי, היה זקוק לבית חדש וחם והוא מצא אותו בחי-כיף בראשון לציון. הוא ישהה בעיר היין לפחות בזמן הקרוב, עד אשר ביתו המקורי בבארי, ישוקם והוא יוכל לחזור אליו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

6 תגובות

  1. זוועות 💔😰

  2. מרגש מאד היחס אל בעלי חיים חשוב מאד בעיניייי…יישר כוח לעובדים המלאכה…בעה ובישועתו אנו עם חזק נתאושש ונבנה הכל מחדש באהבה גדולה.

  3. בבקשה אל תרשמו ותגידו על השבת שחורה שבת לא יכולה להיות שחורה חס ושלום שבת הקדושה עם כל הכאב שקרה כואב לכולנו על האסון הגדול בתבל אבל אל תרשמו ככה בבקשה תודה השם ישמרכם 🙏🏻

  4. מהממת! שמרו עליה היטב ופנקו אותה על מנת שהעתקת מקום מגוריה לא ילווה בפחד וצער.

  5. למה להחתים את השבת
    שבת היא מקור הברכה
    בזכות השבת נמנע אסון גדול יותר
    מה אשמה השבת????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות