n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / העיר ראשון לציון ציינה חודש לטבח בדרום

העיר ראשון לציון ציינה חודש לטבח בדרום

טקס לרגל 30 יום לטבח בדרום צילום דוברות עיריית ראשון לציון (1)

עיריית ראשון לציון קיימה אתמול (שלישי) טקס זיכרון ברחבת בניין העירייה, בהשתתפות ראש העירייה – רז קינסטליך, חברות וחברי מועצת העיר ובנות ובני נוער מתנועות וממרכזי הנוער ברחבי העיר, לציון מתקפת הטרור הרצחנית בשבת השחורה ב-7 באוקטובר.

ראש העירייה, חברות וחברי מועצת העיר ובני הנוער התייחדו עם זכרם של 1,400 הנרצחים והנופלים, הדליקו נרות בסימן ה-7 באוקטובר והפריחו בלונים צהובים.

טקס לרגל 30 יום לטבח בדרום צילום דוברות עיריית ראשון לציון (3)

ראש העירייה, רז קינסטליך: "ב-7 באוקטובר לפני כחודש רעדה המדינה כולה כשהתחילה המתקפה הנפשעת בידי בני עוולה על אזרחיות ואזרחים חפים מפשע – מתקפה שמדינת ישראל מעולם לא ידעה כמותה.

״חודש ימים שהלב של כולנו מחסיר פעימה. חודש ימים שמרגישים כמו נצח. חודש שישנם ילדים, נשים, גברים ומבוגרים שנחטפו ונמצאים בשבי ולא בביתם.

טקס לרגל 30 יום לטבח בדרום צילום דוברות עיריית ראשון לציון (4)

״התכנסנו הערב כדי להנציח ולהבטיח כי לעולם לא נשכח את השבת השחורה ההיא. היום, חודש אחרי, אנחנו הפה של כ-1,400 נרצחים ועוד 240 חטופים שנמצאים בשבי החמאס. היום אנחנו עומדים כאן גאים בארצנו, בחיילנו ובאזרחינו, ואומרים – לא יהיה עוד״.

טקס לרגל 30 יום לטבח בדרום צילום דוברות עיריית ראשון לציון (2)

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

סגן ראש העיר בראשון לציון מקסים בביצקי הורשע בבית המשפט

תפריט נגישות