n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הוצבו בראשון לציון מתקנים להאכלת חתולים

הוצבו בראשון לציון מתקנים להאכלת חתולים

בימים האחרונים החל מינהל איכות הסביבה להציב מתקנים חדשים להאכלת חתולים במקומות שבהם קיים ריכוז גדול של תושבות ותושבים שמאכילים חתולים. המתקנים מתווספים למאות המתקנים הקיימים ברחבי העיר. במקביל, כחלק ממהפכת הניקיון, הציב האגף גם מתקנים חדשים של שקיות לאיסוף צואה, ברחובות ובגינות שלגביהם התקבלו תלונות בנוגע להשארת צואה במרחב הציבורי

עמדה להאכלת חתולים צילום דוברות ראשון לציון (2)

עיריית ראשון לציון החלה בימים האחרונים להציב מתקנים חדשים להאכלת חתולים ברחבי העיר. את המהלך הוביל מינהל איכות הסביבה בראשות אילן רפאלי יחד עם יועצת ראש העירייה לענייני בעלי חיים, איריס חזן.

בחודשים האחרונים ביצע מינהל איכות הסביבה בעירייה מיפוי, שלאחריו הוצבו המתקנים במקומות שבהם קיים ריכוז גדול של מאכילי חתולים.

עמדה להאכלת חתולים צילום דוברות ראשון לציון

במקביל, כחלק ממהפכת הניקיון והמאבק בצואת הרחוב, הציב מינהל איכות הסביבה גם מתקנים חדשים של שקיות לאיסוף צואה. המתקנים הוצבו ברחובות ובגינות שלגביהם התקבלו תלונות רבות בנוגע להשארת צואת כלבים במרחב הציבורי, והם מתווספים לכ-400 מתקנים קיימים ברחבי העיר.

נציין, מזה שנים רבות מנסות הרשויות המקומיות להיאבק במפגעי הניקיון של אי-איסוף צואת כלבים. בעיריית ראשון לציון עומד הקנס בגין עבירה זו על 730 שקל – הסכום המקסימלי האפשרי. יחד עם זאת, קשה מאוד לתפוס בזמן אמת את מבצע העבירה ורף ההוכחה קשה אף יותר.

מתקן לשקיות צילום דוברות ראשון לציון (2)

כחלק מהמאבק יצאה העירייה בשנה האחרונה, באמצעות החברה לביטחון וסדר ציבורי, במהלך חדשני של יצירת מאגר DNA לכלבים אשר בעזרתו יהיה ניתן לזהות את בעל הכלב לפי דגימת צואה.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "נושא בעלי החיים קרוב לליבי ואנחנו ממשיכים לדאוג להולכים על ארבע עם מתקנים ראויים במקומות שבהם למדנו שקיים ריכוז גדול של תושבות ותושבים שדואגים להאכיל חתולים. במקביל, אנחנו ממשיכים לדאוג גם לניקיון ולמרחב הציבורי עם שקיות צואה מיוחדות במקומות שבהם קיבלו תלונות רבות על השארת צואת כלבים, ואני קורא לכולם לגלות אחריות ולשמור על הניקיון ברחובות העיר".

מתקן לשקיות צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות