n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / דמי חנוכה לחיילי הסדיר של ראשון לציון

דמי חנוכה לחיילי הסדיר של ראשון לציון

מסורת זו מסורת: חיילות וחיילים בשירות סדיר? עיריית ראשון לציון מחלקת לכם דמי חנוכה!

ראשון לציון דמי חנוכה לחיילים

כמו בכל שנה, גם השנה תחלק עיריית ראשון לציון דמי חנוכה בסך 150 שקל לחיילות וחיילים בשירות סדיר; וכן גם לקצינים בשירות חובה בסדיר, לבני שירות לאומי ואזרחי, לצעירים בשנת שירות, למתנדבים בצה"ל שקיבלו פטור משירות צבאי ולחיילים בודדים.

השי שיתקבל הינו שובר BuyMe RISHON לרכישה בעסקים מקומיים. השי מיועד לתושבות ותושבי העיר בלבד, והוא מוענק על ידי מרכז הצעירים באגף הנוער והצעירים שבמינהל קהילה.

כדי לקבל את התו יש להיכנס לטופס מקוון, למלא את הפרטים ולחכות להמשך תהליך שליחת מסמכים ואימות בוואטסאפ (לצרף צילום תעודת זהות וספח / רשיון נהיגה וחוגר / אישור שנת שירות). לאחר אימות הפרטים, התו יישלח ישירות לטלפון הנייד בתוך 21 ימי עסקים.

ההרשמה לקבלת התו תתחיל היום (4.12.23) ותסתיים ב-24.12.23, בשעה 10:00 בבוקר.

לפרטים נוספים ולהרשמה לקבלת התו: https://www.coing.co/RishonLeZion_Zav8_Soldiers

ראש העירייה, רז קינסטליך: ״גם בחנוכה הזה, ובמיוחד עכשיו בתקופה המאתגרת שעוברת עלינו, אנחנו דואגים לחיילות ולחיילים שלנו שמגיע להם לקבל בחזרה מאיתנו על שירות ותרומה למדינה ולעיר, ובמקביל אנחנו גם מחזקים ותומכים בעסקים המקומיים שלנו. אני מודה לסגני, מחזיק תיק נוער וצעירים – איתי מתתיהו, ולמרכז הצעירים על שיתוף פעולה פורה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות