n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גם הרפורמים בראשון לציון חוזרים לחגוג את חגי תשרי

גם הרפורמים בראשון לציון חוזרים לחגוג את חגי תשרי

תקיעות שופר, תשליך בגן המנהיגים, הקפות שמחת תורה עם כליזמרים, כל אלה וגם כל תפילות החגים יתקיימו השנה בקרב הקהילה הרפורמית של ראשון לציון והן פתוחות לקהל הרחב לראשונה אחרי שנתיים של קורונה.

תקיעת שופר רפורמים צילום אחוות ישראל
צילום: אחוות ישראל

למחרת תפילת ערב ראש השנה בבית הכנסת "אחוות ישראל" שבשכונת אברמוביץ (אמזלג 6), בבוקר יום שני, נשמע שם השופר לראשונה על ידי ענבר שיפרין, ביתה של רבת הקהילה תמרה שיפרין, שהנחתה את ארועי החג לצד חזנים שונים.

ענבר המנוסה הדגימה לאחרונה תקיעות שופר בקרב ילדי בתי ספר וגנים בעיר כמדי שנה בתקופה זו, וכך היא תעשה גם ביום הכיפורים בבית הכנסת.

ביום שלישי בבוקר, ב' דראש השנה, התקיים טקס 'תשליך' המסורתי בגן המנהיגים ראשל"צ, גם שם בליווי השופר. לאחר מכן התקיים במקום פיקניק אליו כולם הוזמנו להצטרף ולהביא ארוחת בוקר קלה.

חג רפורמים צילום אחוות ישראל

בערב שמחת תורה תחגוג הקהילה הקפות בגינה ליד בית הכנסת בליווי כליזמרים וכיבוד. קבלות שבת ימשיכו להתקיים כרגיל מדי ערב שבת (18.00) כולל קידוש על חלה ויין.

יו"ר הקהילה הרפורמית בראשל"צ, ניר שועלי, נבחר לאחרונה בבחירות הארציות של התנועה הרפורמית בישראל לכהן בהנהלה הארצית של התנועה והוא יעמוד בראש ועדת התקשורת של הרפורמים בישראל.

ניר שועלי, שיהיה הנציג הראשון של ראשלצ בהנהלה הארצית אחרי כמעט עשור, אמר: "שמח על האמון והבחירה בי, ואני גאה לייצג עיר גדולה כראשון לציון בפורום נכבד וחשוב זה.

לתנועה הרפורמית יש הרבה להציע לעם ישראל במיוחד בימים אלה של הקצנה דתית וקיטוב. מוזמנים אלינו לחגוג את החגים, ובכלל, באווירה פתוחה ומחוייכת, ברוח של סובלנות ושוויון.

קהילת הרפורמים צילום אחוות ישראל

נשים וגברים אצלנו מתפללים ורוקדים ביחד, אמא ובן, סבא ונכדה, ויש מקום לכולן ולכולם ביהדות המתקדמת והפלוראליסטית. חג שמח ושנה טובה לכל עם ישראל ובייחוד לתושבי ראשון לציון".

ניר שועלי צילום אחוות ישראל

ניר שועלי, יו"ר הקהילה הרפורמית בראשון לציון. צילומים באדיבות "אחוות ישראל"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות