n
דף הבית / חולון / חולוניה פתחה עונה!

חולוניה פתחה עונה!

מסורת "אימון פיצוץ" שהופסקה לפני מספר שנים, חזרה ובגדול. מאות אוהדי הפועל חולון, הגיעו אל האולם בקריית שרת לאימון פתיחת העונה המסורתי שהסתיים עם זיקוקים, אבוקות וריקודים משותפים על הפרקט של האוהדים עם שחקני הקבוצה שלרובם זאת תהיה עונה ראשונה במדים הסגולים של חולוניה

אבוקות אימון ראשון קהל הפועל חולון צילום רועי אסף
(רועי אסף)

אחרי מספר שנים בהם לא התקיים האימון הראשון המסורתי של הפועל חולון בשיתוף עם אוהדי הקבוצה, החליטו בהנהלה אחרי שיחות עם ארגון האוהדים הסגול, שהשנה מחזירים עטרה ליושנה.

רבע שעה אחרי צאת השבת, נפתח באולם הכדורסל של תיכון קריית שרת, האימון הרשמי הראשון של הפועל חולון לעונת 2023/24 כשביציע, מאות אוהדים סגולים שהתגעגעו לכדורסל אך במיוחד לאווירה החמה והמשפחתית של חולוניה.

נתנאל ארצי דגל הפועל חולון צילום רועי אסף

גדי רבינוביץ תפס את המיקרופון, בירך את הקהל וערך את הצגת השחקנים הראשונה של העונה. בזה אחר זה עלו שחקני חולוניה אל הפרקט, חלקם כבר מכירים את הקהל החם אך לרובם היה זה מפגש ראשון עם הצבא הסגול.

אחרי השחקנים, עלו אל הפרקט גם הצוות המקצועי בראשות המאמן החדש עמית שרף. מי שהתרגש במיוחד, היה עוזר המאמן החדש- גוני יזרעאלי, שבתור שחקן היה אחד האהובים בחולון ואף זכה עם הקבוצה באליפות הראשונה שלה בשנת 2008.

יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו, החליף את רבינוביץ בעמדה על המיקרופון, בירך את הקהל והקבוצה והבטיח שגם השנה הפועל חולון תהיה קבוצה שכיף לראות ותיאבק על כל התארים.

הראל מנור הפועל חולון צילום רועי אסף

אחרי חימום קצר של השחקנים על הפרקט והקהל ביציע, הגיעה המנה העיקרית כאשר האוהדים נקראו לצאת אל מחוץ לכותלי המגרש ושם החלה החגיגה הגדולה עם זיקוקים שהופרחו אל האוויר ואבוקות שנדלקו בין מאות האוהדים.

השחקנים לא נשארו בצד והצטרפו אל החגיגה הגדולה שנמשכה דקות ארוכות. המצלמות נשלפו ושחקני חולון נענו לכל בקשות האוהדים לתמונה משותפת.

הראל נתנאל ארצי צילום רועי אסף

בסיום, נעמדו השחקנים עם האוהדים לתמונה למזכרת כאשר נתנאל ארצי, עומד במרכז וכמו אוהד שרוף של שנים, מניף דגל ענק בצבעי סגול וצהוב.

אימון ראשון הפועל חולון צילום רועי אסף

הקבוצה החלה במסע משחקי האימון שלה וביום שישי הפסידה 93:86 למכבי רמת גן כשהיא ללא שלושה שחקני מפתח: שון דאוסן, סי.ג'י האריס ודרו קרופורד. ביום חמישי תשחק בחוץ מול מכבי תל אביב וביום שלישי הבא, תפגוש בבית את נס ציונה למשחק אימון פתוח לקהל.

הפועל חולון משחק אימון צילום רועי אסף

צילומים: רועי אסף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות