דף הבית / חדשות העיר / מעודדים קריאה בקרב צעירים

מעודדים קריאה בקרב צעירים

מי ליאור

מנהיגות צעירה: המטרה העומדת בבסיסו של המיזם להפוך את העולם למקום טוב יותר, באמצעות פעולות פשוטות שכל אחד יכול לעשות ובכל גיל. לבד מאיסוף ספרי הקריאה שאותם נקראים התלמידים לתרום באמצעותה, לעמותת ספרי מפתח, המפעילה ספריות ניידות ברחבי הארץ, פועלים עשרות אלפי תלמידים ממרכזי הלימוד של הלן דורון ברחבי העולם, פעילויות למען הקהילה כמו ניקיון יערות בשימוש שקיות רב פעמיות, צביעת מעברי חציה סמוכים לבתי ספר ומרכזי ילדים ועוד, אשר זכו לשיתוף פעולה ותמיכה מצד מנהיגי הקהילה המקומיים ומראשי ערים. חברת 'הלן דורון' תעמיד לתרומה כ-3,600 ספרי קריאה באנגלית לגיל הרך לטובת המיזם.
הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת קבוצת הלן דורון: "אנו מאמינים שגיבור על הוא כל מי שמשתמש ביכולות שלו כדי להפוך את חייהם של האחרים לטובים יותר. לכל אחד מאיתנו קיימות יכולות כאלה – בכל גיל. חשיבות המיזם הזה גדולה מאוד משום שהוא מאפשר לכל ילד ליהנות מחוויית הקריאה ולהיחשף לעולמות חדשים גם כשאין בסביבתו ספריה זמינה. העלאת המודעות לקריאה בקרב ילדים ובני נוער חשובה מאין כמותה ועל כן אני מברכת על שיתוף הפעולה עם עמותת ספרי מפתח".
גילי ביגר, מנכ"ל עמותת ספרי מפתח, הוסיף לדברים ואמר: "בעמותה שלנו נרגשים להיות שותפים לפעילות כה מבורכת, אשר כל כולה מוקדשת לעידוד קריאה בקרב ילדים ובני נוער. אני מברך על היוזמה של חברת הלן דורון ובטוח כי Readers are Leaders יתרום לשינוי משמעותי בהרגלי הקריאה של הדור הצעיר".
תורמים מוזמנים לפנות לאשת הקשר בראשל"צ, ננסי פאשה.
טל. 054-4615654.

מימין לשמאל_נטלי ואקנין סמנכ"ל שיווק וגילי ביגר מנכ"ל העמותה_צילום יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות