n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בפעם השנייה ברציפות: תיכון "העמית" ראשון לציון, אלופי ישראל בכדוריד!

בפעם השנייה ברציפות: תיכון "העמית" ראשון לציון, אלופי ישראל בכדוריד!

אימפרית הכדוריד של "העמית" ראשון לציון, עשתה זאת שוב עם שיחזור הגמר מהעונה שעברה וניצחון נוסף על היריבה הותיקה "קציר" חולון

גמר כדוריד תיכון העמית רשלצ צילום ארז עוזיר (3)

ביום חמישי, אירח "בית מכבי" בראשון לציון, את גמר ליגת התיכונים בכדוריד לבנים ובנות. אחרי שבנות "קציר" חולון, זכו באליפות הבנות, הגיעה המנה העיקרית בדמות גמר הבנים, שם נפגשו בפעם השנייה ברציפות, נבחרות תיכון העמית מראשון לציון ונבחרת תיכון "קציר" מחולון שקיוו להשלים דאבל אחרי זכיית הבנות.

האולם היה מלא בתלמידים והורים של שני בתי הספר והאווירה היתה נפלאה. שחקני ראשון לציון הצליחו לפתוח פער קטן במהלך המחצית הראשונה וירדו להפסקה ביתרון 20:16.

גמר כדוריד צילום ארז עוזיר

שחקני חולון לא ויתרו על המשחק ובחלק הראשון של המחצית השנייה, היו טובים יותר ואף הורידו את ההפרש ל-2 שערים בלבד. אך בדקות האחרונות, שחקני "העמית" התעלו והגדילו את ההפרש בדרך לניצחון 40:32 וזכייה מספר 20 בתולדות בית הספר!

גמר כדוריד תיכון העמית רשלצ צילום ארז עוזיר (2)

לשחקן המצטיין נבחר קפטן העמית מראשון לציון, יואב פלחשקיבל גביע מידי המפמ"ר והממונה על החינוך הגופני גיא דגן ומטל אנקונהסמנכ"לית ומנהלת המחלקה לאירועי ספורט של התאחדות הספורט לבתי הספר.

גמר כדוריד תיכון העמית רשלצ צילום ארז עוזיר (1)

צילומים: ארז עוזיר, התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות