דף הבית / חדשות העיר / יוזמה ברוכה

יוזמה ברוכה

מי ליאור

15 תלמידים הנמנים על קבוצת המנהיגות של מדרכי שלח צעירים, מחטיבת הביניים זלמן ארן,  מקיף ד' גן נחום, אשר יזמו את המפגש עם הילדים המאושפזים במרכז הרפואי אסף הרופא, ערכו בקפידה את תוכנית העבודה עמם, שכללה הפעלות ומשחקים מאתגרים.  בשבוע שעבר פקדו המשצ"ים את מחלקת הילדים ובחדר האוכל הכינו עם הילדים ראשי דשא, שיחקו עמם במשחק טלפון שבור, נפקו להם בריסטולים וצבעים, ואת היצירות הקדישו הילדים בתודה, לבני המשפחות הסועדות אותם. עוד כללה התוכנית תחנות הפעלה נוספות, לרבות משחקי באולינג מבקבוקים ממוחזרים צבועים, משחקי צינור וכדורי פינג פונג, ומשחקים מאתגרים נוספים שהוכיחו את יעילותם במשימת  התקשורת עם הילדים דוברי השפות הזרות; רוסית אנגלית וערבית.

נטע, מדריכת שלח צעירה: "שבנו הביתה עם הרגשה עילאית שהצלחנו להסיט אותם לכמה שעות משגרתם, בדרך יצירתית שמחה ומעודדת, ובשל כך קבלנו החלטה כי נמשיך להתנדב באותה רוח בבתי חולים אחרים בסביבה. מאחר שכיום אני מדריכת שלח צעירה, בכוונתי לצאת בחופש הגדול לקורס מש"צים שיעניק לי בסופו את ההסמכה למדריכת שלח בוגרת, כמו לכל חברי לקבוצה. חלק ממטרתנו להמשיך כמובן ולהתנדב הלאה בקהילה. במבט רחוק יותר אני מתכוונת לשרת בשנת שירות, ולהמשיך להעביר את רוח ההתנדבות גם לדור הצעיר".

רכז שלח בבית הספר מיכה טלמור, ציין כי התלמידים היוזמים הם החלק מכמאה חניכים ומדריכי של"ח הפעילים בחט"ב זלמן ארן שבמקיף: "התלמידים אשר נמנים על קבוצת המדריכים יזמו תכננו וביצעו בכוחות עצמם את "תוכנית העבודה". אנו גאים בהם על היוזמה הערכית שביטאה ערבות הדדית ונעשתה בנחישות וברגישות מרשימה, נוכח התגובות האוהדות שהעידו על התרגשות הילדים המאושפזים והשמחה שהביאו עמם למחלקת הילדים באסף הרופא".

מנהלת חטיבת "זלמן ארן" יפי הימלבלאו, אמרה לנו כי את הכתרים היא מקדישה הפעם לתלמידים: "אין ספק כי יזמתם המבורכת העניקה לנו סיפוק רב ובעיקר טעם מתוק שעמו אנו יוצאים לחופשת הקיץ. יישר כח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות