n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / במיוחד בקור: תה למנקי רחוב על הבוקר בראשון לציון

במיוחד בקור: תה למנקי רחוב על הבוקר בראשון לציון

הפעיל החברתי רועי כהן החל בפרויקט חדש ואנושי: תה חם בשעות למנקי רחוב. כעת הוא מחפש תושבים נוספים שיצטרפו אליו.

WhatsApp Image 2023-01-24 at 17.06.21
צילום: רועי כהן

דווקא עכשיו בחורף של הארץ החליט רועי כהן מארגון "זה בידיים שלנו", פעיל חברתי משכונת רמב"ם לעשות מעשה אנושי והוא מחפש עוד מתנדבים שיחד איתו יעשו טוב בקהילה.

כבר חודש ימים שיחד עם שלושת ילדיו, רגע לפני שיוצא לעוד יום עבודה, בדרך למסגרות החינוכיות של הילדים, יוצא כהן עם ילדיו לפזר טוב בשכונתו. כהן לוקח עימו בבוקר כוסות חד פעמיים, סוכר, תרמוסים עם תה וכיבוד קל, ויחד הם עוברים ומכבדים את מנקי הרחוב שבסביבתם.

" אני אוהב לעשות טוב בקהילה, זה משהו בנשמה" מסביר כהן, "בחורף שעבר חילקתי לדיירי הרחוב מרק חם והמשכתי עם כך, השנה חשבתי על עוד משהו טוב שאפשר לעשות, באחד הבקרים שהיה קר במיוחד ראיתי מנקה רחוב ונצבט לי הלב, בוקר אחרי כבר היה ברור לי שאני יוצא עם הילדים שלי ומגיש להם תה ועוגיות וכך היה, לאט לאט נוצרה חברות, אני שואל על המשפחות שלהם והם מספרים לי, מידי פעם אני עוזר להם כשצריך ומאנשים שקופים בקהילה הם הופכים להיות חברים"

כעת רועי מבקש מעוד תושבים להצטרף אליו ולעשות טוב בקהילה " אני יודע שהבקרים לחוצים להגיע לעבודה, אבל מספיק יום בשבוע או בחודש שאנשים יחליטו להצטרף וזה יגדל, אני מבטיח למי שיצטרף שזה יהפוך לו את היום ללא פחות ממושלם. מנסיון.

להצטרפות: רועי כהן 0507814482

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. וקישור להתנדב אולי…………..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות