n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אלו הם מצטייני נשיא המדינה והרמטכ"ל, מראשון לציון

אלו הם מצטייני נשיא המדינה והרמטכ"ל, מראשון לציון

גאווה ראשונית: הכירו את מצטייני נשיא המדינה והרמטכ"ל מראשון לציון. 5 חיילים וחיילות, תושבי העיר, יקבלו אות הצטיינות מנשיא המדינה והרמטכ"ל ביום העצמאות ה-75.

צהל סמל

גאווה ראשונית: 5 חיילים וחיילות, תושבי העיר, יקבלו אות הצטיינות מנשיא המדינה והרמטכ"ל ביום העצמאות ה-75.

להלן מצטייני הנשיא שיקבלו אות הצטיינות מנשיא המדינה, יצחק הרצוג, בטקס המסורתי בבית הנשיא בירושלים:
רב"ט א'
רב"ט א', בן 19, היה פטור משירות בצה"ל בעקבות נכותו שבגינה הוא מתנייד בכיסא גלגלים. למרות זאת, התעקש להתגייס ולתרום למדינה, לפרוץ גבולות ותקרות זכוכית ולהוכיח שאפשר אחרת. לאחר שעבר מיון לחיל המודיעין, התקבל רב"ט א' ליחידת 8200 וכיום הוא משמש כראש צוות פיתוח ביחידה. א' למד בתיכון מקיף י"ב "המעיין", ומתחביביו כדורסל על כסאות גלגלים, משחקי מחשב, לטייל וללמוד דברים חדשים. א׳ מספר שלעולם לא ישכח כיצד חפף ליחידה שני מתנדבים על הרצף האוטיסטי שכיום משתלבים ביחידה. הוא שמח על ההזדמנות לקחת רעיונות ולפתח אותם, להגשימם ולהניב מהם פירות.

רבט א צילום דובר צהל

סמל ציפורה סינטייה בריה
סמל סינטייה בריה, בת 25, עלתה לארץ מאתיופיה לפני כחמש שנים. היא למדה עברית באולפן, התגוררה בפנימייה לעולים חדשים ועשתה בגרות. באוגוסט 2011 התגייסה לצבא למחו״ה אלון, עשתה טירונות ולאחר מכן קורס של 3 חודשים בתפקיד סייעת רופא שיניים. בשנה וחודשיים האחרונות היא סייעת רופא שיניים בסיירים. הדבר הכי ישראלי בעיניה הוא העזרה לזולת.

סמל ציפורה סינטייה בריה צילום דובר צהל

סמ״ר אזמראו דסטה
סמ״ר דסטה, בן 23, עלה לארץ מאתיופיה בשנת 2006, עם אימו וששת אחיו. בשנתיים שלפני גיוסו למד באקדמיה אלקטרוניקה ומחשבים. הוא התגייס באוקטובר 2020, עשה קורס מערכות ירי בבסיס הטכני, הסתפח בבסיס תל נוף ובסיום שובץ ביחידת יא"א 22. בשנתיים ושלושה החודשים האחרונים עוסק דסטה בחיווט תעופתי. במהלך השירות קיבל גם מצטיין יחידה.

סמ״ר אזמראו דסטה צילום דובר צהל

בנוסף, 2 חיילים, תושבי העיר, יקבלו אות הצטיינות מהרמטכ"ל:
רס"מ קארין חנניה
רס"מ חנניה, רמ"ד מילואים ביחידת אמ"ן באגף המודיעין, נבחרה למצטיינת רמטכ"ל בגין התמדה, מקצועיות ואכפתיות.

רנ"ג יובל כהן
רנ"ג כהן משרת בחיל האוויר בבסיס תל נוף כמפקד מחלקת מבנה בתחום הייצור. יובל ואנשי צוותו מספקים פתרונות בנושא מבנה המטוס ועוסקים באומנות המבנה, המתכת והחומרים השונים שקשורים למבנה המטוס. רנ"ג כהן מבצע את עבודתו במקצועיות ובמסירות ומספק מענה לכל צורך ביחידה.

רנג יובל כהן צילום דובר צהל

צילומים: דובר צה"ל

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני גאה בחיילות ובחיילים שלנו, תושבות ותושבי העיר, שחלקם על אף הקשיים הצליחו לפרוץ גבולות ולקבל השנה אות הצטיינות מנשיא המדינה והרמטכ"ל. עלו והצליחו! אתם ההוכחה שהשמיים הם הגבול!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות