דף הבית / כללי / פסיפס של ארץ ישראל בחול המועד

פסיפס של ארץ ישראל בחול המועד

שי עמית

 

פרויקט פסח הנערך זו השנה ה-15 על ידי בנק הפועלים, הפך למסורת שבמסגרתה מאות אלפי משפחות בישראל נהנות במהלך חופשת הפסח מביקורים ללא תשלום במוזיאונים ואתרים בכל רחבי הארץ.

 

השנה הפרויקט מציע חידושים אטרקטיביים ברשימת האתרים אליה הצטרפו הלונדע מוזיאון הילדים בבאר שבע, החוויה האולימפית – מרכז הספורט הלאומי והאולימפי של ישראל שהבנק תומך בו ובספורטאים כל השנה, כפר ביתא ישראל מקרית גת מרכז חווייתי אותנטי של יהודי אתיופיה והגדת מורשת חבל ימית במועצה האזורית אשכול.

 

האתרים והמוזיאונים הנכללים בפרויקט מאפשרים לציבור הישראלי כולו ליהנות מחופשת החג תוך העשרת הידע של הילדים וההורים על יופיה ותרבותה של ישראל, בחיסכון כספי משמעותי של מאות ₪ למשפחה לצד תמיכה וחיזוק במוזיאונים ואתרים מרחבי הארץ, אשר הפרויקט מאפשר להם חשיפה משמעותית ותמיכה כלכלית הכרחית להמשך השנה.

 

בין הפרויקטים הרבים שבנק הפועלים יוזם למען הקהילה והחברה בישראל, פרויקט פסח בולט בייחודו, בכך שהוא מייצד את הפסיפס האנושי המגוון של עם ישראל וארץ ישראל ומטפח את הקשר של העם בישראל למורשתה ההיסטורית, לנופיה ולתרבותה של ארצו.

 

בין האתרים באזור תל אביב והמרכז הנכללים בפרויקט: מוזיאון ת"א לאמנות, מוזיאון העיצוב חולון, החוויה האולימפית, המוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס, מוזיאון נחום גוטמן, המוזיאון הישראלי במרכז יצחק רבין ומוזיאון יהדות בבל

 

האתרים יפתחו חינם בכל ימי חול המועד של פסח בין התאריכים:

21-25 לאפריל 2019. ימים א'-ד' ה-21-24/4/19 הינם ימי פעילות מלאים, יום ה' ה-25/4/19 הינו חצי יום פעילות.

לפרטים והרשמה: חפשו "פועלים פסח".

פסיפס של ארץ ישראל בחול המועד
החוויה האולימפית, צילום: ראובן שוורץ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות