n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: העיר נצבעת בכחול ולבן

ראשל"צ: העיר נצבעת בכחול ולבן

יום העצמאות בפתח, ובעיריית ראשון לציון החליטו להקדים את תליית הדגלים כשברקע המצב הביטחוני המתוח. בימים הקרובים תושלם תליית שאר הדגלים, כאשר השנה הוצבו שבעה דגלי ענק בכניסות לעיר ובמקומות מרכזיים

דגל ישראל דגלים 1 צילום דוברות ראשון לציון
צילום: דוברות ראשון לציון

לא מעט חגים ומועדים יחולו בשבועות הקרובים, ואחד מהם הוא יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל. אחד המנהגים במסגרת יום העצמאות הוא תליית דגלים בחלונות הבתים ובמפרסות, על גבי הרכבים וגם ברחובות.

בשבועיים האחרונים תלתה עיריית ראשון לציון כ-4,000 דגלי ישראל ברחבי העיר לצד דגלי ראשון לציון, ותליית יתר הדגלים עתידה להסתיים בימים הקרובים. מדובר בהקדמת מועד תלייתם, וזאת לאור המצב הביטחוני והרצון לעודד אצל התושבים את תחושת האחדות והשייכות.

דגל ישראל דגלים 2 צילום דוברות ראשון לציון

כמו כן, בעיריית ראשון לציון אף הגדילו לעשות והציבו דגלי ישראל גדולים במיוחד בכל אחת מהכניסות לעיר ובמוקדים המרכזיים. הדגלים נתלו בדרך המכבים-צומת בית דגן, רחוב משה דיין (מול תחנת כיבוי האש), רחוב ההסתדרות (הכניסה מכביש 4), רחוב הרצוג-פינת גינדי, רחוב קלמן שור (הכניסה מבאר יעקב), רחוב הרצל (מול תחנת הרכבת "ראשונים") ובצומת הרחובות תש"ח ורמז.

דגל ישראל דגלים 3 צילום דוברות ראשון לציון

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "דגל ישראל מסמל תחושת אחדות ושייכות. השנה היה לנו חשוב יותר מתמיד לתלות את דגל ישראל בכל אחת מהכניסות לעיר ובמוקדים המרכזיים, ולהקדים את תליית הדגלים המסורתית בכל רחבי העיר לאור המצב הביטחוני. אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה לאחר שהטרור הרים את ראשו, אבל אנחנו חזקים ומאוחדים ולכן כל ראשון לציון כבר לובשת כחול לבן".

כידוע, מדינת ישראל תחגוג את יום העצמאות ה-74 שלה עם צאת יום הזכרון שיחול ביום רביעי. ביום חמישי (5.5) צפויה עיריית ראשון לציון לקיים מספר אירועים לרגל יום העצמאות.

   דגל ישראל דגלים צילום דוברות ראשון לציון

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

98403960-b268-4ea0-8d3c-0cb27bc6a23d

״אני נאבק עבור עיר שתיתן חינוך ביטחון אישי וחיי קהילה עשירים״

תפריט נגישות