n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "רק ביחד" : מעל 1500 תושבים הגיעו להשקת הקמפיין של ראש העיר

"רק ביחד" : מעל 1500 תושבים הגיעו להשקת הקמפיין של ראש העיר

אמש (יום א') התקיים אירוע השקת קמפיין הבחירות של ראש העירייה רז קינסטליך לבחירות הקרובות ובו הוצג החזון שלו לעיר לשנים הקרובות, עיר לכל החיים – מילדות ועד בגרות, עיר שקוטפת פרסי חינוך, שהתושב בה במרכז וההשקעה היא בכל תחומי החיים – כל הנושאים קיבלו התייחסות והתמיכה שהורגשה מהקואליציה המתגבשת כמו מחברי המועצה הייתה רחבה במיוחד

בחירות1

יריית הפתיחה לבחירות 2023 – רז קינסטליך השיק את קמפיין הבחירות שלו ושל סיעתו "רק- ביחד".

מעל 1500 תושבים, מכובדים ואורחים הגיעו אמש (יום א') לאירוע השקת קמפיין הבחירות של רז קינסטליך וסיעתו "רק-ביחד" בקאנטרי ההסתדרות שהחל בקבלת פנים והמשיך על הבמה בהנחיית נדב צנציפר. הרבה פנים מוכרות היו בערב, של תומכים מרחבי העיר, ותיקים וחדשים, של חברי מועצה מכהנים וחברים לסיעת "רק ביחד" בראשות קינסטליך.

ראשון עלה לנאום ראש העירייה ולאחריו הוצגו ועלו לנאום חברי סיעת "רק-ביחד" – ליאל אבן-זהר, אבי חיים, מעיין פלח, עידן מזרחי, ד"ר ענת לייבוביץ', וסורין גנות. בהמשך הוצג החזון בסרטון ונגע בנושאים רבים ובהם עיר לכל החיים – עיר קהילתית מילדות ועד בגרות שמהווה בית לכל התושבים שמשלבת בין היסטוריה לחדשנות, עיר שצועדת אל העתיד בתחום החינוך בהשקעת משאבים אדירים  להנגשת חינוך ציבורי כמו החינוך הפרטי תוך הקניית ערכים של דרך ארץ, עיר שהיא קהילה אחת גדולה המורכבת מפסיפס ישראלי ששמה את  התושב במרכז תוך שקיפות, נגישות וזמינות וחוף ים שחוזר לתושבים מפינוי "מטווח 24". עיר ספורט לכל תושב ולכל קבוצה, שלא שוכחת גם את הרווחה והבריאות. עיר בתנופת פיתוח מואצת שגם נמצאת בליבה של מהפכת התחבורה וזאת תוך שמירה על תכנון מיטבי של המשק הכספי שלה, הובלת מדיניות סביבתית ושמירה על יכולותיה לעמוד באתגרים והתמודדות עם מצבי חירום וסיכון.

במהלך הערב הושמע ג'ינגל הבחירות של "רק – ביחד" שבוצע ע"י הזמר רמי קליינשטיין ובאמצעות לוגו מונפש הוצג תהליך הקמת סיעת "רק -ביחד" שנולדה מאיחוד של סיעתו של ראש העיר "הצעירים והירוקים וסיעת "בדרך חדשה" בראשות ממלאת מקומו ליאל אבן זהר.

המילים שחזרו שוב ושוב במהלך הערב היו: מימוש חזון העיר לשנים הבאות, שותפות, נחישות וחתירה לתוצאות. כפי שאמר קינסטליך בנאומו – "רק התחלנו!"

הנאומים במהלך הערב, הבהירו כי קינסטליך וסיעתו מתכוונים להסתער על הפתק למועצה, להכניס כמה שיותר חברים למועצת העיר וזאת על מנת להמשיך בעשייה ולממש את החזון שלהם ולהכין את העיר לשנים הבאות.

הערב הסתיים בזיקוקי במה ובשירת הג'ינגל החדש יחד, אפשר לומר כי יריית הפתיחה לבחירות 2023 בעיר ראשון לציון נורתה.

בחירות 2

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

ראשון לציון: מי ראה את דביר?

תפריט נגישות