n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / רוצים לקנות בריכה לבית? כל מה שאתם צריכים לדעת

רוצים לקנות בריכה לבית? כל מה שאתם צריכים לדעת

חג שבועות פותח רישמית את הקיץ וזה הזמן לבריכה בחצר הבית, עמירם ברימבוים שעוסק מעל עשור בתחום עם טיפים מנצחים ומחירים שאתם חייבים לדעת

WhatsApp Image 2023-05-08 at 13.32.05

אין ראשוני עם בריכה בחצר הבית שלא מכיר את "אייפול בניית בריכות שחייה בע"מ" של עמירם ברימבוים שהגיע במיקרה או שלא לתחום לפני מעל עשור והוא נחשב לפרופסור בתחומו.

"לבניית הבריכות בפועל (כפרוייקט מפתח) נכנסתי לפני כ12 שנה, עם תנופת בניית הבריכות בבתים הפרטיים. בנחלת יהודה המתפתחת בניתי בריכות רבות בשיתוף קבלנים, כקבלני משנה או ישירות מול הלקוחות. לקוחות אלו עד היום מגיעים אלי לקבלת שירות וחומרים לבריכות" מספר ברימבוים.

מה העלות של בניית בריכה בחצר הבית ובמה זה כרוך?

בניית בריכה יצוקה מחירה מרקיע שחקים בימנו וכאן אנחנו מאפשרים ללקוחות אופציה של בריכות על עמודים כחלופה. חלקם אף חופרים ומטמינים אותם באדמה בצורה מלאה או חלקית. פתרון זה כל עוד הבריכה פריקה ולא מקובעת ברוב המקרים לא מצריכה אישורים (יש לבדוק כל מקרה לגופו).

כך יוצא שבתקציב זעום בהחלט, לקוחותינו משדרגים את החצר ויוצרים חוויה חדשה לילדים בעיקר אך לא רק, תמיד נחמד לשבת בבריכה צוננת בימי קיץ לוהטים

מה מחיר בריכה?

מחירי הבריכות על עמודים מתחיל באזור 200 ₪ ועד 6500 ₪ לבריכות ענקיות של כ10X5 מטר ובעומק 1.32 מטר. בצורה זו ישנם לקוחות שמרכיבים בריכה לסופ"ש או יום הולדת ללא חשש לעלויות והוצאות. לעיתים אף זול מלבלות בבריכה הציבורית J

מה הן הבריכות הנמכרות ביותר?

הבריכות הנמכרות ביותר בשוק הן 4×2 מטר בגובה של 1 מטר (אולטרה) של חברת Bestway הוותיקה והטובה. בריכות אלו נמכרות במחיר של כ1200 ₪ .  גודל הבריכה מתאים למירב הבתים הפרטיים ביחס לגודל המגרש.

חשוב לציין שאת הבריכות רצוי מאוד לקנות דרך יבואן / משווק רשמי על מנת לקבל סחורה שעברה בדיקת איכות קפדנית ושישנו יבואן המעניק שירות ותמיכה למוצרים. נתקלנו בעבר במוצרים מקבלים שהגיעו עם תקלות רבות כמו חורים ברזלים פגומים וכו'.

האם יש הבדל בעינייך בין קניית בריכה ברשת גדולה לבין חנות מקצועית המיועדת רק למכירת בריכות?

היתרון לקנות בחנות מקצועית ולא רשת כלשהי או חנות צעצועים היא היכולת לתמוך ולתת מענה ללקוחות בזמן אמת ובצורה מיטבית. לקוחות שלנו מקבלים הדרכה ואף חוברת בסיסית להתקנת והפעלת הבריכה.

רצוי לזכור שאת הבריכה יש לתחזק לפחות פעם בשבוע, למדוד את רמות הpH והכלור על מנת לשמור את המים צלולים. רמות רצויות 7.2<pH>7.6  ; 3<כלור>1

שימוש בטבליות ומצוף לכלור נותן מענה לבריכות העיליות, ומקל על תחזוקתם.

בנוסף יש להשתמש במשאבות מתאימות לגודל הבריכות, אם רכשת בריכה שבחבילה קיימת בריכה, לרוב היא איננה מתאימה לעבודה בארץ שמשית כמו שלנו ולצערי רצוי לשדרגה למשאבה טובה יותר. את המשאבה יש להפעיל לסירוגין כ12 שעות ביום ולבצע תחזוקה למשאבה לפי הצורך.

מה דרגת הקושי בטיפול והאחזקה?

הטיפול והאחזקה איננה קשה ולא מסובכת, אך גם לכך אנו מספקים אנשי תחזוקה ושירות לפי הזמנה מראש.

קניתי בריכה, מה עלות המים שאשלם?

עלות המים לבריכה אינה יקרה, לבריכה של 4×2 בגובה 1 מטר שהם בערך 8 מ"ק מים עלותם כ78  ₪ (כ7.876 / מ"ק) על פי אתר      רשות המים (ללא חריגות שימוש). את המים בבריכה אין צורך להחליף , עם טיפול נאות אפשר להחזיקם גם שנים ללא החלפה. במקרים מסוימים אין בעיה להחליפם בשל העלות הזניחה יחסית, אך חשוב שלא לפנות את המים לכביש אלא לגינה או לנק' ביוב בבית. אידוי המים בבריכה הממוצע לאזורנו הוא כ1 ס"מ ליום (עפ"י נתוני השירות המטאורולוגי ) בימי הקיץ החמים. רצוי להוסיף מים אחת לשבוע על מנת לשמור על גובה המפלס.

את הבריכה מומלץ לכסות ולעכב התפתחות אצות ואידוי המים על ידי מניעת קרינת UV ישירה המפרקת את הכלור במים. כיסוי סטנדרטי לבריכה ממוצעת עלותו כ130 ₪ ולא מומלץ לוותר עליו וכמובן שאי אפשר בלי איזה מתנפח מפנק, כורסא מתנפחת או מזרן מפנק לחוויה המושלמת !

WhatsApp Image 2023-05-08 at 13.32.53

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות