n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: בן 14 נפצע בראשו בתאונת קורקינט

חולון: בן 14 נפצע בראשו בתאונת קורקינט

תאונת קורקינט שנייה בחולון בתוך פחות משבוע, הפעם ברחוב בר-לב. הנער שנפצע בינוני, פונה אל בית החולים אחרי טיפול רפואי ראשוני בשטח

צילום מזירת האירוע- דוברות איחוד הצלה
צילום מזירת האירוע- דוברות איחוד הצלה

אתמול בשעות הערב המאוחרות (שלישי), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת דרכים עם מעורבות רכב וקורקינט חשמלי ברחוב חיים בר לב בחולון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שמיר-אסף הרופא נער בן 14 במצב בינוני עם חבלת ראש.

גיל רבי חובש באיחוד הצלה מסר: "הענקנו בזירה סיוע ראשוני לנער בן 14 שלדברי עוברי אורח החליק כשנסע על קורקינט חשמלי ובעקבות כך נחבל בראשו. לאחר הסיוע הראשוני בזירה הוא פונה למרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא במצב בינוני".

זוהי תאונת הקורקינט השנייה בשלושה ימים, אחרי שביום ראשון נפצע בינוני נער בן 17 באופן דומה כשהקורקינט עליו רכב, היה מעורב בתאונה עם רכב פרטי. הוא טופל בשטח ולאחר מכן פונה אל בית החולים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות