n
דף הבית / ראשון-לציון / רוב עצום לעו"ד רומי קנבל בבחירות למוסדות לשכת עורכי הדין

רוב עצום לעו"ד רומי קנבל בבחירות למוסדות לשכת עורכי הדין

מחוז המרכז בלשכת עורכי הדין בישראל חולש מגדרה ועד חדרה תחת המחוז חברים מעל 23,000 עורכות ועורכי דין והמחוז מאגד ואחרי על מערך האקדמיה, בתי הדין, האתיקה ושמירת המקצועיות והרווחה של כלל עורכות ועורכי הדין שמנהלת את המחוז עוד רומי קנבל ראשת מחוז במרכז

דוד
צילום: פרטי

עבור עורכי דין רבים, הסוף של מערכת הבחירות במחוז מרכז – היה ידוע מראש!

ועדיין, אי אפשר להתעלם מהעובדה שעו"ד רומי קנבל נבחרה לכהן כיו"ר מחוז מרכז לקדנציה נוספת ברוב עצום של למעלה מ-5,100 קולות המהווים כ – 85%, בימים בהם מערכת הבחירות שונה בתכליתה מכל מערכת בחירות קודמת שהייתה ומיוחסת לה משמעות לאומית. עם הישג כזה, אין ספק שמדובר בהבעת אמון כמעט ומוחלטת של עורכי הדין, חברי מחוז מרכז, והבעת תמיכה מעוררת כבוד לעו"ד קנבל.

עו"ד קנבל, המתגוררת עם משפחתה במושב טל שחר, הינה בעלת משרד עורכי דין מצליח המתמחה בדיני משפחה ולפני כ-4 שנים, ביוני 2019, נבחרה, לראשונה, לעמוד בראש מחוז מרכז, שאז הפך למחוז סטטוטורי ועצמאי. את האתגר המורכב הזה צלחה עו"ד קנבל בהצלחה גדולה וממחוז בהקמה, עם משאבים מצומצמים ביותר, הפכה את מחוז מרכז למחוז המוביל בעשייתו בלשכת עורכי הדין.

באחד הראיונות כשנשאלה איך ניתן לנהל הכל יחד בהצלחה גדולה, השיבה שהתשובה היא מאוד פשוטה "אתה צריך לבחור את האנשים הנכונים", ואכן ממבט על עשייתה, עו"ד קנבל תמיד מוקפת באנשים הנכונים.

משך חודשיים ניהלה עו"ד קנבל קמפיין בחירות ממנו כולנו צריכים ללמוד! קמפיין חיובי, קמפיין ענייני ומכובד. כך לדוגמה יומיים טרם הבחירות, העלתה עו"ד קנבל פוסט בו איחלה בהצלחה לכל המועמדות והמועמדים בבחירות כשהיא מדגישה "לכולנו מטרה אחת – לשרת נאמנה את ציבור עורכי הדין ולרומם קרנו של המקצוע החשוב והיקר שלנו".

לקמפיין הבחירות היו שותפים עורכי דין רבים אשר צועדים עם עו"ד קנבל כבר למעלה מ-4 שנים. עורכי דין שהעשייה זורמת בדמם, אנשים ערכיים אשר תפיסת עולמם עולה עם זו של עו"ד קנבל. במשך חודשיים פעלו לילות כימים, ניהלו מערך מרשים של קמפיין והרחיבו את מעגל התמיכה. העבודה הקשה, המאמצים וההשקעה השתלמו בסופו של דבר – מעבר לניצחון של עו"ד קנבל, השיגה רשימת "לשכה במרכז", בראשותה של עו"ד קנבל, 10 מנדטים לוועד המחוז ובכך נחלה הצלחה מרשימה מאוד גם בהיבט הזה.

מעו"ד הראשל"צ דוד טובול נמסר : עורכת הדין רומי קנבל זכתה ב – 85 אחוזים מקולות עורכות ועורכי הדין במחוז כי הוכיחה פעם נוספת כי ניתן לשרת את עורכות ועורכי הדין גם בלי פוליטיקה ובלי תמיכה מכל צד זה או אחר במפה הפוליטית והעשייה הוכיחה עצמה לאורך 4 שנים במחוז המרכז של ראשת המחוז לטובת ציבור עורכות ועורכי הדין בישראל ובמחוז בפרט.

דוד 2
צילום: עו"ד דוד טובול

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות