n
דף הבית / כללי / בלי בתי ספר, גני ילדים,עובדי תברואה ושרותים שונים: השביתה ברשויות המקומיות יוצאת לדרך

בלי בתי ספר, גני ילדים,עובדי תברואה ושרותים שונים: השביתה ברשויות המקומיות יוצאת לדרך

בעקבות החלטת הממשלה הנוגעת לחוק הארנונה,ב15 רשויות שנת הוחלט על שביתה כללית.

צילום מסך 2023-05-14 ב-10.49.26

הבוקר, התקיים דיון סוער בועדת הכנסת בנושא חוק הארנונה שבסיומו הוחלט כי החל ממחר, יום שני, הרשויות המקומיות ישבתו. המשמעות המיידית היא שבעיריית רמת גן לא תהיה קבלת קהל,שירותי העיריה יושבתו והשביתה צפויה לכלול את הגנים, שירותי התברואה, פינוי הזבל – ופעילות המאבטחים (שייתכן שתוביל לסגירת בתיה"ס היסודיים) ועוד.

בתגובה,כתב בקבוצותהוואטסאפ, ראש העיר כרמל שאמה הכהן כי ״הרבה בזכות הגיבוי מקיר לקיר שקיבלתי מכם להלחם בשוד הארנונה אפילו במחיר השבתת העיר הצלחנו לבטל את ההסכמה שניתנה ע"י השלטון המקומי לאישור חוק השוד תחת איום חמור של הממשלה כפי שהעיד יו"ר השלטון המקומי: "הניחו לנו אקדח על השולחן!" ברגע זה השלטון המקומי החליט פה אחד על השבתה מלאה של השלטון המקומי כולל מערכות החינוך החל ממחר בבוקר״.

בנימוק להודעה על השביתה, הסבירו ברשויות המקומיות: "יש כאן ניסיון לפגוע בחינוך, ברווחה, בתרבות וביכולת שלנו לספק שירותים מוניציפליים לתושבים שלנו ולהביא לקריסה של הרשויות המקומיות. לא מתפקידנו לדאוג למקורות תקציביים לפתרון משברים לאומיים. החוק הזה נולד בחטא ולא יתרום בשום צורה לפתרון משבר הדיור. לצערנו, לאחר שכל ההתנגדויות נתקלו בחומה אטומה, לא נותר לנו אלא להשבית את השירותים המוניציפליים ולהילחם על זכויות התושבים שלנו".

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות