n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / עיריית קריית אונו שוב מובילה עם ציון 98% (A+) במדד השקיפות של אתרי הרשויות המקומיות

עיריית קריית אונו שוב מובילה עם ציון 98% (A+) במדד השקיפות של אתרי הרשויות המקומיות

העירייה קיבלה ציון מצטיין במדד הנותן תמונת מצב בנוגע לכך ברשויות המקומיות ומגביר את המודעות של הרשויות למען הציבור ומטעם הציבור ומעודד קשר ענייני, כשהמידע שקוף ויוצר אמון בקרב הציבור.  

ישראל גל. צילום: איתן אלחדז ברק
ישראל גל. צילום: איתן אלחדז ברק

היום התפרסם, במהלך כנס השקה אינטרנטי, מדד שקיפות האתרים ברשויות המקומיות מטעם עמותת שקיפות בינלאומית ישראל (שבי"ל). הציון שקיבלה עיריית קריית אונו הוא 98% (A+) ברף הציונים העליון של המדד.

המשמעות היא  שעיריית קריית אונו מצטיינת בשקיפות וממשיכה להוביל במדד הארצי, כבשנים עברו.

לאחרונה הקימה העירייה אתר אינטרנט חדש לעירייה, שהושקעו בו הרבה חשיבה מקצועית ושיפורים טכנולוגיים, השמים את התושבים במרכז ושבאמצעותו יכולים התושבים לקבל את כל המידע הנדרש ולבצע פעולות, למלא טפסים, ולקיים פגישות עם נציגי העירייה, מהבית, באופן מסודר וקל לתפעול וכאמור, הכול בשקיפות. במהלך הכנס האינטרנטי, שכלל נציגים מכלל הערים המשתתפות במדד, כ- 76 ערים, נשמעו חוות דעת מתהליך המדד על ידי חמישה נציגים מתנדבים, והחלק המרכזי, של הצגת המתודולוגיה, תוצאות והמלצות בנוגע למדד השקיפות הועבר ע"י מנהלת המדד, ד"ר גלית אבידר.

מטרת המדד היא לקדם את השקיפות ואת הבהירות של מידע ותהליכים פנים ארגוניים ושיתוף המידע הנדרש לציבור ברשויות המקומיות. המדד נותן תמונת מצב בנוגע לכך ברשויות המקומיות ומגביר את המודעות של הרשויות למען הציבור ומטעם הציבור ומעודד קשר ענייני, כשהמידע שקוף ויוצר אמון בקרב הציבור.

 

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו: "עיריית קריית אונו עשתה במהלך הקורונה, קפיצה קוונטית בקשר עם הציבור באמצעות מספר פעולות חשובות, שכוללות ברמה הפרקטית: אתר אינטרנט חדש וידידותי למשתמש, אפליקציה נוחה לשימוש ו"קיוסק" מידע לציבור בסמוך לקניון, עם מענה טכנולוגי ואנושי לטובת הציבור. בתוך כל אלה, מקפידה העירייה על התמדה והקפדה על השקיפות ושיתוף התושבים ככל האפשר. הציון שלנו בתוצאות מדד השקיפות הארצי משקף את המקום המצוין שבו אנו נמצאים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות