n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראש העיר נלחם למען תנועות הנוער

ראש העיר נלחם למען תנועות הנוער

ראש העירייה רז קינסטליך ועוד ראשי מפורום ה-15, פנו במכתב לשר החינוך יואב קיש בבקשה: אל תקצץ ב-20% בתקציב תנועות הנוער ושנת השירות.

בני עקיבא
צילום: גל גפן

בשורה עצובה: תקציב תנועות הנוער יקוצץ ב-20% בתקציב 2024. ב-2023 תנועות הנוער תוקצבו ב-110 מיליון שקלים, ואילו בתקציב הנוכחי הן יתוקצבו ב-88 מיליון שקלים. תנועות הנוער מוחות על הקיצוץ, ומתריעות כי הוא יוביל לפגיעה משמעותית בפעילותן.

ראש העירייה רז קינסטליך ועוד ראשי מפורום ה-15, פנו במכתב לשר החינוך יואב קיש בבקשה: אל תקצץ ב-20% בתקציב תנועות הנוער ושנת השירות.

במכתב נכתב:
״התברר לנו בצער רב, כי לפי הצעת התקציב לשנת 2024 שהונחה השבוע בכנסת, הממשלה מתכוונת לקצץ כ-20% מתקציב תנועות הנוער בסכום של 22 מיליון ש״ח ועוד 10 מיליון מתקציב שנת שירות..
כראשי רשויות, אנו רואים את חשיבות החינוך הערכי לצידו של החינוך הפורמאלי ואת המשמעות האדירה של תנועות נוער ברשויות המקומיות לקידום ערכים, מנהיגות נוער, הובלת התנדבויות ונשיאה על כפיים אוכלוסיות חלשות

 

 

תנועות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יקי מלץ הכהן

    העיריה וראש העיר הנבחר .. יכול להקצות בתקציב 24-25 יורת תקציב לתנועות הנוער

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות