n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מרגש: איתי לוי ואושיות רשת הפתיעו את תלמידי בית ספר רמז

מרגש: איתי לוי ואושיות רשת הפתיעו את תלמידי בית ספר רמז

חוויה בלתי נשכחת: הזמר יחד עם אורן להב ואלינה רבינוביץ' הגיעו בהפתעה לבית הספר שבשיכון המזרח כדי לשיר ולרקוד עם התלמידים והתלמידות לצלילי השיר "אחרי המבול". המנהלת לימור חכמון: "אין לנו מילים לתאר את תחושת ההתעלות, הפורקן והשמחה"

WhatsApp Image 2023-12-21 at 10.27.48

ביום שלישי קיבלו כ-600 מתלמידי בית הספר רמז הודעה ממנהלת בית הספר. "מחר יש לנו הפתעה", כתבה לימור חכמון לתלמידים והוריהם. "הילדים חייבים לבוא לבושים עם חולצות לבנות של בית הספר ומכנסיים כחולים (לא קרועים, לא גזורים, לא קצרים). שיהיה לנו בהצלחה והעיקר שגם קצת נהנה".

ההודעה יצרה חרושת שמועות ולמחרת, רגע לפני המפגש שנרקם בהפתעה, גילו המורות לתלמידיהם מה צפוי להם.

"הילדים התבקשו לבוא בלבוש כחול-לבן מבלי לדעת את הסיבה", מספר גורם במוסד החינוכי. "רגע לפני שנקראו לרדת לכניסת בית הספר, הוסבר להם מיהם האורחים החשובים שמגיעים. קולות שמחה בקעו מכל הכיתות וכולם ירדו בריצה והתרגשות רבה לחצר".

מסתבר כי הסוכנת נוי צמח חיפשה בית ספר צבעוני ויפה לצלם בו את התנועות שהמציא אורן להב, אושיית רשת, למילות השיר של איתי לוי בסרטון שהעלה ממש לאחרונה לרשתות החברתיות. נוי פנתה לחבר מועצת העיר עידן מזרחי וזה המליץ על בית ספר רמז.

אחרי שניתנה הסכמת המנהלת תואם המפגש מבלי לספר לתלמידים מי אמור להגיע לבית ספרם. אתמול, יום רביעי, הגיעו לוי, אורן להב ואלינה רבינוביץ' בשעת הבוקר לרמז והתקבלו על ידי מאות התלמידים בשירה והנפת דגלים.

137a59ab-d46c-4452-943b-689378548966

גורם בבית הספר מספר: "במהרה כל 600 הילדים והילדות למדו את התנועות לשיר והתאמנו מספר פעמים. ראשון נכנס איתי לוי שהתקבל באהבה גדולה. כעבור כמה דקות יצאו להב ורבינוביץ' מחדר המורים וההתרגשות היתה בשיאה".

לוי ואושיות הרשת התקבלו באהבה גדולה, נכנסו למרכז המעגל, כאשר סביבם 600 תלמידים ו-50 אנשי צוות נלהבים וכולם שרו את השיר "אחרי המבול", שיצא ממש לאחרונה בעקבות המלחמה בעזה, הניפו את דגלי ישראל, רקדו ביחד, הריעו, שמחו והתרגשו מעוצמת המילים והמסר המעודד.

"אין לנו מילים לתאר את תחושת ההתעלות, הפורקן והשמחה שהייתה, מעין הרגשה של כוח ועוצמה בתוך הבלבול והחששות המלווים את כולנו בתקופה האחרונה", אמרה המנהלת חכמון.

WhatsApp Image 2023-12-21 at 10.27.48

"אני מבקשת להודות על רגעים של שמחה ליוזמים ולעוסקים במלאכה ותודה לילדי רמז על שיתוף הפעולה. כן ירבו מפגשים מעצימים מעין אלה גם בהמשך להעלאת המורל של עם ישראל כי 'אהבה, שלום, תקווה, חלום, תפילה, דמעות, כאב.. קשה לראות'. תודה רבה לעידן מזרחי, חבר מועצת העיר, ולסיוון סייג יושבת ראש הנהגת הורי בית הספר".

זמן קצר אחרי המפגש המרגש העלה לוי סרטון מרגש לטיק טוק שכותרתו: "באנו להפתיע בית ספר ולצלם סרטון עם 600 ילדים… מוכנים לראות טיק טוק עם 600 ילדים???". במקביל העלה להב סרטון משלו וכתב: "אז היום אני ואיתי לוי הגענו להפתיע 600 ילדים בבית ספר…  היה כל כך כיף לפגוש אתכם…".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. שרופה על איתיתי

    אין על איתי לוי בעולם תותי שליייייייייייי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות