n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צים מוכנים? WIPARK- וויפארק הגיע לעיר

ראשל"צים מוכנים? WIPARK- וויפארק הגיע לעיר

מחפשים בילוי ממוזג ומאתגר לילדים? כזה שהם לא ירצו ללכת הביתה? Wipark, המרכז הייחודי, המקפיץ, הכיפי והמיוחד בישראל של אקסטרים נחת בבית מכבי

וויפארק
קרדיט - רוסלן פאול

 

את קיץ 2023 אנחנו כבר יודעים איפה נבלה עם המשפחה: Wipark, המרכז הייחודי, המקפיץ, הכיפי והמיוחד בישראל של מתקני אקסטרים בסגנון wipeout ומתנפחי הענק – חוזר גדול יותר, חדשני יותר, חוויתי יותר והכי חשוב – מקפיץ הרבה יותר!

אחרי הצלחה מסחררת בקיץ שעבר בהיכל הטוטו חולון ולמעלה ממיליון (!) מבקרים בשנים האחרונות, WIPARK האטרקציה המלהיבה של הקיץ מגיעה לבית "מכבי" בראשון לציון.

לילדים ולהורים מחכים כ- 1500 מ"ר של מתקני ענק מכל הסוגים ולכל הגילאים, החל מג'ימבורי המיועד לבני שנתיים ועד להורים שרוצים לקפוץ עד השמיים!

 

המתחם מציע גם דוכני אוכל ופינות מנוחה מרווחות ומפנקות לכולם, לבילוי משפחתי הכולל תרבות, הנאה, ספורט ואוכל נהדר, ובמחיר אטרקטיבי.

המתחם מומלץ לגילאי 3-12 ופתוח החל מה– 01.07 ועד 02.09 כולל סופי שבוע. חנייה בשפע חינם!

שעות הפעילות: ימים א-ה ושבת בין 10:00-19:30, ובשישי 10:00-14:30. הפעילות מתקיימת בסבבים, יש לוודא את הסבב הרצוי באתר הפרויקט תחת הלשונית "תיאום הגעה".

 החל מה-01.07, בית מכבי – ראשון לציון 

מחירי הכרטיסים ובאתר 

מלא – 99 ש"ח

מכירה מוקדמת – 79 ש"ח

ועדי עובדים וחברות אשראי – החל מ-39 ש"ח לכרטיס

ישראכרט– 49 ₪

אמריקן אקספרס – 39 ₪

מנויי פיס: 35 ₪

תושבי ראשון לציון – 54 ש"ח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות